logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۰۶۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یادداشت؛

انقلاب اسلامي ميراث فرا زمانی امام راحل

انقلاب-اسلامي-ميراث-فرا-زمانی-امام-راحل
ملت ایران با صبر و هوشياري و وحدت كلمه و پيروي از فرامين رهبري، به خوبي توانسته است از انقلاب اسلامي که ميراث فرا زمانی امام راحل است را در برابر طوفان سهمگين توطئه‌ها و تهديدات صيانت كند و در اين راه هرگز تسليم فشارهاي دشمنان كينه توز نظام اسلامي و قدرت‌هاي زورگو نخواهد شد.

به گزارش موج رسا; يوم‌الله ۱۴ خرداد، یادآور هجراني بزرگ و یکی از حزن انگيزترين روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است. روزي كه وداع آسماني بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره)، غمي جانكاه بر دل ملت ايران و آزادي خواهان جهان نشاند. 

رهبري آزاده و عالمي شايسته از تبار عالمان شجاع و استعمارستيز كه با توكل و ايمان به خدا و به پشتوانه همراهي و حمايت توده هاي عظيم مردم، شكوه، عزت و استقلال و آزادي را براي كشور و ملت به ارمغان آورد.

اگر چه بیش از سي سال از رحلت آن مرد الهي مي‌گذرد اما اين ملت با صبر و هوشياري و وحدت كلمه و پيروي از فرامين رهبري، به خوبي توانسته است از انقلاب اسلامي "اين ميراث و يادگار ارزشمند امام راحل" در برابر طوفان سهمگين توطئه ها و تهديدات صيانت كند و در اين راه هرگز تسليم فشارهاي دشمنان كينه توز نظام اسلامي و قدرت‌هاي زورگو نخواهد شد.

مردم ایران اسلامی امسال نیز همانند سال‌های گذشته در سالگرد عروج ملكوتي حضرت امام‌خميني (ره) و سالروز قيام خونين ۱۵ خرداد ۴۲، ياد و خاطره بنيانگذار فقيد نظام مقدس جمهوري اسلامي و شهداي گلگون كفن و حماسه آفرين ۱۵ خرداد را گرامي میدارند.

بدون شك مردم انقلابي و هميشه در صحنه و قدرشناس ايران اسلامي، ضمن حضور پرشور و گسترده در مجالس بزرگداشت ايام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، بار ديگر مراتب قدرشناسي و پايبندي خود به نظام اسلامي را به جهانيان نشان خواهند داد.

حسین احمدی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر