logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۰۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات مهارت آموزی در زنجان آغاز شد

ثبت-نام-بیست-و-یکمین-دوره-مسابقات-مهارت-آموزی-در-زنجان-آغاز-شد
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین رویدادهای مهارتی ترویج مهارت کارآموزی است گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شد.

محمد رضا انصاری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه مسابقات مهارت در 41 رشته و 6 گروه تخصصی برگزار می‌شود اظهار کرد: این مسابقات در بخش مرحله شهرستانی، استانی، کشوری آغاز می‌شود و منتخبین به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

وی افزود: شرایط سنی حداکثر سن 21  سال در تمامی رشته‌ها به غیر از رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، مکاترونیک فناوری آب و سرویس و نگهداری هوا است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه مهلت ثبت نام 21 اردیبهشت ماه تا 31 خرداد ماه سال 1402 است گفت: افرادی که دارای سطح توانمندی بوده ولی مدرک آموزش فنی و حرفه‌ای را نداشته می‌توانند ثبت نام نموده و در آزمون‌های غیر حضوری و گواهینامه دوره آموزش فنی حرفه‌ای را دریافت نمایند.

وی افزود: مدرک دیپلم، کاردانش و فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مرتبط فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشکده‌ها مهارت و کار آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به ثبت نام هستند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان ابراز کرد: با توجه به شرایط عنوان شده، شرکت برای عموم در همه رشته‌ها آزاد است و مهلت ثبت نام 21 اردیبهشت ماه تا 31 خرداد ماه سال  1402 می باشد.

انصاری اضافه کرد: مرحله شهرستانی بعد از اتمام مهلت 12 لغایت 16 تیر ماه، مرحله استانی 26 و 27 تیرماه و مسابقات کشوری اواخر شهریور تا 2 آبان ماه سال 1402 می‌باشد

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر