logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۰۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراروده‌های نفتی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا تاکید کرد:

جرایم سنگین در انتظار جایگاه‌داران متخلف استان زنجان

جرایم-سنگین-در-انتظار-جایگاه‌داران-متخلف-استان-زنجان
مدیر شرکت ملی پخش فراروده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت استان هر هفته کنترل کیفی و کمی می‌شوند گفت: جرایم سنگین در انتظار جایگاه‌داران متخلف استان زنجان خواهد بود.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص موضوعی مبنی بر کم فروشی و گران فروشی سوخت توسط جایگاه‌داران استان اظهار داشت: امکان گران‌فروشی سوخت توسط جایگاه‌داران نیست چراکه اغلب هزینه به صورت کارت بانکی پرداخت می‌شود و کارگر و خود جایگاه امکان تخلف ندارد.

وی افزود: روزانه به جایگاه‌های سوخت استان نظارت لازم انجام می‌شود و حتی در این خصوص اداره استاندارد، سازمان تعزیرات، واحد بازرسی، کنترل کیفیت و کنترل مقداری شرکت نفت در جایگاه‌ها حضور یافته و نظارت را انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فراروده‌های نفتی استان زنجان در خصوص سوالی پیرامون اینکه گاها عنوان می‌شود میزان سوخت عرضه شده کمتر است آیا این قضیه صحت دارد و اینکه آیا برخوردی با متخلفان انجام می‌شود؟ گفت: این قضیه را نمیتوان ۱۰۰ درصد رد کرد چراکه گاها ممکن است؛ شمارنده باک خودرو و یا آمپر مشکل داشته باشد و فرد ادعای سوختگیری کم داشته باشند اما بعد از بررسی مشخص می‌شود که مشکل از باک خودرو بوده است.

 وی ادامه داد: جایگاه‌ها هر هفته کنترل کیفی و کمی شده و پلمپ می‌شوند و در صورتی که جایگاه‌داران پلمپ‌ها را دستکاری کنند باید جرایم بسیار سنگینی را پرداخت نمایند.

حبیبی گفت: در صورتی که مردم انتقادی نسبت به کمیت سوخت عرضه شده داشته باشند می‌توانند با ۰۹۶۲۷ تماس گرفته و در همان محل با شرکت نفت ارتباط بگیرند، کارشناسان شرکت نفت در محل حاضر شده و موضوع را در حضور شاکی بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر