logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

آمریکا چشم دیدن قدرت ایران در منطقه را ندارد/ قدرت آمریکا در منطقه رو به تضعیف است

آمریکا-چشم-دیدن-قدرت-ایران-در-منطقه-را-ندارد-قدرت-آمریکا-در-منطقه-رو-به-تضعیف-است

امام جمعه زنجان با اشاره به عهد شکنی‌ها و قدرت آمریکا در منطقه گفت: در حال حاضر قدرت آمریکا در منطقه رو به تضعیف است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه زنجان این هفته با اشاره به عهد شکنی‌های آمریکا اظهار کرد: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و آمریکا در تاریخ نیز با عهدشکنی‌های خود این موضوع را ثابت کرده و نباید در برابر این شیطان بزرگ ضعیف عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا چشم دیدن قدرت ایران در منطقه را ندارد افزود: با تفکرات فعلی آمریکا امکان سازی ایران با آمریکا وجود ندارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تا زمانی که آمریکا از تفکر امپریالستی خود دست نکشد سازشی وجود نخواهد داشت ابراز کرد: باید در برابر موضع‌گیری‌های آمریکا بایستیم.

وی به پیشرفت فوق‌العاده ایران در مسائل سیاسی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشورمان در مسائل سیاسی مطرح بوده و شاهد رشد روز افزون در این باره در کشور هستیم.

خاتمی به جایگاه فعلی ایران در منطقه اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر ایران در منطقه برای سایر کشورها الگو شده و یکی دلایل دشمنی آمریکا با ایران همین موضوع است.

وی با اشاره به اینکه همواره در برابر دشمنان اسلام ایستادیم بیان کرد: در برابر توطئه‌های آمریکا نیز خواهیم ایستاد و در برابر توطئه‌هایش با منطق خودش پاسخ خواهیم داد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ششم مردادماه روز کارآفرینی و مهارت‌افزایی گفت: اشتغال و بیکاری یکی از مهمترین موضوعات در کشور بوده که فارغ‌التحصیلان با آن مواجه هستند که در این راستا مهارت‌افزایی هم چند سالی است که در کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به هشتم مرداد سالروز شهادت آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری ابراز کرد: آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری  از پایه‌گذارارن انقلاب مشروطه است.

خاتمی با اشاره به دهه کرامت عنوان کرد: دهه کرامت دهه نور و وحدت معنویت بوده و اول ذی‌القعده نیز روز ولادت حضرت معصومه‌(س) و دهم ذی‌القعه نیز سالروز ولادت امام رضا (ع) است.

//ع 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر