logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۰۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

ترافیک در آزادراه‌های استان زنجان نیمه سنگین است

ترافیک-در-آزادراه‌های-استان-زنجان-نیمه-سنگین-است
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه به وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی استان گفت: ترافیک در آزادراه‌های استان زنجان نیمه سنگین است.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه از روز پنج شنبه 11 خرداد افزایش ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان نیمه سنگین بوده اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک نسبتا شدید در محورهای زنجان- تهم، تهم-جورزق،  زنجان - خرمدره و زنجان – طارم که به تفرجگاه‌ها منتهی می‌شوند گزارش شده است.

وی افزود: تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مهمترین اصل در پیشگیری از تصادفات در جاده‌های مواصلاتی می‌باشد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: پرهیز از تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سر نشینان عقب خوردو از جمله موارد کلیدی برای سلامت رانندگان و سرنشینان خودرو است.

میناخانی افزود: در ایام تعطیل پیک ترافیک در جاده‌های فرعی بیشتر گزارش می‌شود اگر رانندگان وسایل نقیله باری، مسافر را در قسمت بار مستقر نمایند در صورت مشاهده با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: طی روزهای 14 و 15 خرداد ماه از ساعت 16 تا ساعت 7 روز 15 خرداد ممنوعیت تردد ماشین‌های سنگین در محور سرچم به سمت اردبیل در دستور کار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر