logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۰۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رزمنده هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید در گفتگو با موج رسا:

شخصیت امام خمینی(ره) برای انسان‌های اندیشمند اسوه‌ای نمونه است

شخصیت-امام-خمینی(ره)-برای-انسان‌های-اندیشمند-اسوه‌ای-نمونه-است-
رزمنده هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید با بیان اینکه شخصیت امام خمینی(ره) برای انسان‌های اندیشمند اسوه‌ای نمونه است گفت: همه هدف امام برای خدا بود لذا هیچ کاری را جز برای رضای خدا انجام نمی‌داد.

بهروز بابایی در گفت‌وگو با گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه امام چون متکی به خدا بود از هیچ قدرتی ترس و واهمه نداشت اظهار کرد: به خاطر همین است که امام در اوج قدرت آمریکا و در حالی که پایه‌های حکومت اسلامی ایران محکم نشده بود اعلام می‌کند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چون امام راحل باور داشتند قدرت آمریکا در برابر قدرت خدا هیچ است.

وی افزود: امام از لحاظ علمی، آگاهی، قدرت و مدیریت جامعه از همه مراجع زمان خود برتر بود. شخصیت امام یک شخصیت تک بعدی نبود. نظرات امام در مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی می‌تواند راهگشا باشد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید عنوان کرد: عناصر انقلاب اسلامی مانند حکومت رسول الله(ص) و حضرت علی(ع) خدا و مردم هستند یعنی اولا قوانین و کارهای انقلاب اسلامی باید طبق خواست خدا باشد و همه کارها باید برای رضای خدا باشد ثانیا اراده و خواست مردم در انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد مانند حکومت حضرت رسول الله (ص) و حضرت علی(ع) اگر مردم در کنار آنها نبودند آنها نمی‌توانستند حکومت تشکیل دهند.

بابایی با بیان اینکه ماهیت انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها متفاوت است گفت: بعضی از انقلاب‌ها اقتصادی، اجتماعی، نظامی هستند اما انقلاب حضرت امام(ره) انقلابی فرهنگی و اسلامی است و برای این است که انسان را از قید شیطان‌های درونی مانند هواهای نفسانی و شیطان‌های بیرونی مانند رژیم پهلوی نجات دهد تا انسان به سعادت واقعی خودش که همان رسیدن به قرب الهی است برسد پس این انقلاب تا رسیدن به این واقعیت باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر