logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه موقت خرم دره:

تحریم‌های اخیر امریکا مغایر با برجام و قوانین بین‌المللی است

تحریم‌های-اخیر-امریکا-مغایر-با-برجام-و-قوانین-بین‌المللی-است

امام جمعه موقت خرم دره گفت: با وجود تایید آژانس اتمی مبنی بر پایبندی کشورمان به انرژی هسته ای صلح آمیز ورعایت برجام ، تحریمهای تصویب شده ظالمانه ،خلاف قوانین بین المللی وناقض بندهای ۲۶و۲۸ و۲۹ برجام بوده و ما نماز گزاران این تحریمها را محکوم می نماییم.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام امینی امام جمعه موقت شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: خدواند متعال در قران کریم در آیه ۸۳ سوربقره وهمجنین سوره اسری مارا به دوری از شرک و رعایت حقوق واحترام به والدین دعوت وسفارش میکند.

وی در ادامه به اثرات نیکی به والدین در دنیا و اخرت اشاره و افزود : والدین هم در مقابل فرزندان وظایفی دارند که از جمله تعلیم قرآن ،انتخاب نام نیکو ،تربیت اسلامی و قرآنی ،آموزش و امر به واجبات و نهی آنان از منکرات ومحرمات الهی است.

امینی  اظهار کرد : در کشور علوی بزرگترین اجتماعات سالانه حج ، بزرگترین اجتماعات هفتگی نماز جمعه وبزرگترین اجتمات روزانه نمازجماعت درمساجد است که باید قدردان این نعمت قرانی والهی باشیم.

وی با اشاره  به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری اظهار داشت: آن عالم دینی همواره رهبران مشروطه را به مشروعه دعوت می‌نمودند که در آن زمان خواستار اسلامی شدن قوانین بودند ودر این راه نیز به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه به دیدار فرماندهان ارشد سپاه پاسداران کشور با ریاست جمهوری اشاره و افزودند : این دیداراخیر را درکشور علوی برای صالح ملی به فال نیک میگیریم.

امینی  به تصویب گسترده ترین تحریمهای اخیر آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره وافزود: با وجود تایید آژانس اتمی مبنی بر پایبندی کشورمان به انرژی هسته ای صلح آمیز ورعایت برجام ، تحریمهای تصویب شده ظالمانه ،خلاف قوانین بین المللی وناقض بندهای ۲۶و۲۸ و۲۹ برجام بوده و ما نماز گزاران این تحریمها را محکوم می نماییم.

منبع نبض سحر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر