logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۰۵۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان:

آب 24 منزل روستایی دچار سیلاب توسط هلال احمر زنجان تخلیه شد

-آب-24-منزل-روستایی-دچار-سیلاب-توسط-هلال-احمر-زنجان-تخلیه-شد
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سیل شامگاه چهارشنبه در روستاهای اندآباد علیا، نیک‌پی و اندآباد سفلی 24 واحد مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد که توسط تیم‌های عملیاتی هلال احمر تخلیه شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی افزود: ساعت 17:45 دقیقه گزارش آبگرفتگی منازل مسکونی در روستاهای بیان شده به ندای امداد هلال احمر اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله هفت تیم شامل سه تیم جاده‌ای و چهار تیم سیلاب از شهرستان‌های زنجان و ماهنشان همراه با سه آمبولانس و چهارخودروی کمک‌دار برای امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم های امدادی بیان شده شامل 32 نیرو اعم از 18 امدادگر و نجاتگر و 14 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر بودند.

هاشمی اظهارداشت: پیش از این نیز سیل شامگاه شنبه 6 خرداد در روستای حاج‌سیران پنج واحد مسکونی را که دچار آبگرفتگی کرد که توسط تیم های عملیاتی هلال احمر تخلیه شد.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر