logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۰۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان در گفتگو با موج رسا:

هیچ سرمایه‌گذاری برای احداث جایگاه سوخت در ماهنشان اعلام آمادگی نکرده است

هیچ-سرمایه‌گذاری-برای-احداث-جایگاه-سوخت-در-ماهنشان-اعلام-آمادگی-نکرده-است
فرماندار ماهنشان با بیان اینکه مشکلات مربوط به شهرستان ماهنشان بخش دندی در مورد احدات جایگاه سوخت در دستور کار است گفت: تاکنون داوطلبی برای سرمایه‌گذاری در بخش جایگاه سوخت فعلا اعلام نشده است.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه داوطلبی برای سرمایه‌گذاری در بخش جایگاه سوخت فعلا اعلام نشده است اظهار کرد: دولت تسهیلاتی درباره احداث پمپ بنزین در شهرستان ماهنشان بخش دندی در نظر نگرفته است. 

وی افزود: شهرداری دندی هزینه‌های مربوط به جایگاه سوخت را تقبل کرده و از طرفی هزینه‌های احداث جایگاه سوخت سنگین بوده و باید برآورد اولیه از شرکت نفت اخذ و تاسیسات لازم نیز در نظر گرفته شود. 

فرماندار ماهنشان عنوان کرد: شهرداری دندی به صورت جدی پیگیر برنامه جایگاه سوخت بوده و مشکل اصلی در تاسیس جایگاه سوخت اول اعتبارات و دیگری وسایل مورد نیاز برای جایگاه سوخت است.

محمدی تصریح کرد: طی تصمیمات به عمل آمده در قالب تهیه وسایل مورد نیاز از جایگاه‌های متروکه استان‌های دیگر که در حال جمع آوری جایگاه جایگاه سوخت هستند مکاتبات انجام شده و باید با وزارت نفت هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا امتیاز آن به اسم شهرستان ماهنشان استان زنجان ثبت شود.

وی اذعان کرد: علاوه بر شهرستان ماهنشان، بخش زنجانرود و حصار مشمپا نیز درگیر مشکل جایگاه سوخت هستند که اگر مشکل جایگاه سوخت در ماهنشان حل گردد مشکل بخش زنجانرود نیز حل شدنی است.

فرماندار ماهنشان گفت: خوشبختانه در یک طرح اقامتی گردشگری پیوست جایگاه سوخت در نظر گرفته شده که با همکاری میراث فرهنگی استان زنجان از تسهیلات برخوردار خواهد شد که نواقص موجود در طرح جایگاه سوخت حل شود.

محمدی افزود: با احداث پمپ بنزین در شهرستان ماهنشان نه تنها مشکل پمپ بنزین زنجانرود قابل حل است بلکه مشکل 20 روستای دیگر از شهرستان ماهنشان از نظر جایگاه سوخت حل خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر