logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۰۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

نجات جان ۳ نفر از سیل؛ توسط عوامل آتش‌نشانی شهر نیک‌پی

نجات-جان-۳-نفر-از-سیل؛-توسط-عوامل-آتش‌نشانی-شهر-نیک‌پی
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه رگبار باران و تگرگ سبب ایجاد سیل، آبگرفتی و خسارت در تعدادی از روستا‌های زنجان و طارم شد گفت: عوامل آتش‌نشانی شهر نیک‌پی یک خانواده ۳ نفره را که در سیل گرفتار شده بودند، را نجات دادند.

صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ساعت پیش بارش تگرک در بخش زنجانرود شهر زنجان و بخش چورزق شهرستان طارم خساراتی را به باغات و زراعت تعدادی از روستا‌ها در این دو بخش همچون اندآباد علیا، اندآباد سفلا وارد کرد.

وی افزود: با بارش باران و تگرگ در محور‌های مواصلاتی برخی روستاها، محور ماهنشان از اند‌آباد تا سه راهی ماهنشان و خود سه‌راهی ماهنشان دچار آبگرفتی شد که با تلاش عوامل راهداری در حال بازگشایی است.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: در بخش چورزق شهرستان طارم نیز به باغات و زراعت خسارت وارد شده از سویی دیگر مسیر ارتباطی چهار روستا دچار آبگرفتگی شده که در حال بازگشایی هستند.

وی با بیان اینکه بخشدار، فرماندار، عوامل آتش‌نشانی، شهردار، شورا و سایر مدیران شهرستانی در محل حضور دارند گفت: عوامل آتش‌نشانی نیک‌پی یک خانواده ۳ نفره را که در داخل باغی در سیل گرفتار شده بودند را نجات دادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر