logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۰۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

600 فروشگاه در زنجان آماده ارائه خدمات کالا برگ الکترونیک است

600-فروشگاه-در-زنجان-آماده-ارائه-خدمات-کالا-برگ-الکترونیک-است
مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه دولت برای اجرای بهتر استفاده از کالا برگ الکترونیک در کشور برنامه‌ریزی‌هایی در نظر دارد گفت: 600 فروشگاه در زنجان آماده ارائه خدمات کالا برگ الکترونیک است.

سجاد اجاقلو در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه عموم مردم برای استفاده از طرح کالا برگ الکترونیک می‌توانند اقدام نموده و کالاهای ضروری مانند قند، شکر، روغن، تخم مرغ، ماکارونی، شیر و پنیر که با 3 فروشگاه زنجیره‌ای هماهنگی‌های لازم انجام شده بود همکاری لازم را داشته باشند اظهار کرد: در راه پیشبرد خرید از کالا برگ الکترونیک تعداد فروشگاه‌های در نظر گرفته شده در استان افزایش یافته است.

وی افزود: طرح کالا برگ الکترونیک استان زنجان در مرحله تست و برنامه سیستمی قرار دارد که بعد از تکمیل مراحل فوق در استان زنجان به صورت اختیاری انجام خواهد شد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: فروشگاه‌های فعال در استان هر روز توسط همکاران مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر فروشگاهی که اقدام به ثبت نام و برنامه نموده می‌تواند مشارکت لازم  را داشته باشد.

اجاقلو گفت: در ابتدای طرح 3 فروشگاه‌ زنجیره‌ای مد نظر بوده که طبق دستورات به عمل آمده فروشگاه‌های استان با نصب برنامه "شما" که مخفف کلمه شبکه ملی اعتبار است می‌توانند فعالیت‌های لازم را در امر ارائه خدمات کالا برگ داشته باشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون 600 فروشگاه فعال در سطح استان زنجان برای ارائه خدمات کالا برگ الکترونیکی فعالیت دارد که با نصب نرم افزار "شما" در گوشی و فعال نمودن موقعیت مکانی جی پی اس خود تعداد فروشگاه‌هایی که در ارائه خدمات کالا برک الکترونیکی فعال هستند را مشاهده کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر