logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۰۵۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان ابهر در گفتگو با موج رسا:

۴۰۰ زائر ابهری به مراسم ارتحال امام راحل(ره) اعزام می‌شوند

۴۰۰-زائر-ابهری-به-مراسم-ارتحال-امام-راحل(ره)-اعزام-می‌شوند-
فرمانده سپاه ابهر گفت: امسال در قالب ۱۲ اتوبوس و نزدیک به ۴٠٠ نفر از مردم شریف و مشتاقان رهبر کبیر انقلاب به این مراسم باشکوه اعزام خواهند شد.

محسن احمدی‌تبار در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه امسال مردم عزیز ایران اسلامی در سی و چهارمین سالگرد رحلت جانگداز امام راحل به یاد نام آن عزیز سفر کرده به سوگ می‌نشینند و سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند اظهار کرد: مردم عزیز همچنین با حضور گسترده خود عهدی دوباره با آرمان‌های امام‌(ره) می‌بندند و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌نمایند تا به دشمنان ایران اسلامی در رأس آن آمریکا و اسرائیل نشان بدهند که همچنان طرفدار و پشتیبان انقلاب و رهبرشان هستند.

وی گفت: هدف از اعزام، تجدید میثاق با ولی فقیه و همچنین آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و نشان دادن اتحاد و انسجام خود برای پشتیبانی از ولایت فقیه می‌باشد.

احمدی‌تبار با بیان اینکه برنامه سالروز ارتحال امام(ره) در قالب ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) با همکاری همه ادارات شهرستان در قالب کمیته‌های مختلف برگزار می‌گردد گفت: مسئولیت کمیته اعزام با سپاه بسیج شهرستان ابهر بوده که انشاءالله در سطح پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت از مشتاقان کاروان عظیم حضرت روح الله ثبت نام به عمل می‌آید.

فرمانده سپاه ابهر افزود: در کاروان‌های اعزامی مسابقاتی از وصایای رهبر انقلاب و همچنین مسابقه دلنوشته و عکس برگزار خواهد شد. در سطح شهرستان ابهر، هیدج و صائین قلعه یک برنامه شاخص به مناسبت رحلت امام خمینی‎(ره) نیز برگزار می‌شود.

وی با تاکید براینکه در سطح مساجد و هیئت‌ها هم مراسم ارتحال اجرا خواهد شد و برپایی ایستگاه صلواتی هم به صورت خودجوش توسط مردم عزیز انجام می‌شود عنوان کرد: جا دارد از مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان ابهر، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان عزیز در اقشار مختلف و حمایت و پشتیبانی فرماندار محترم تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر