logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۰۵۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پارکینگ طبقاتی سعدی زنجان آماده افتتاح است+عکس

پارکینگ-طبقاتی-سعدی-زنجان-آماده-افتتاح-است+عکس
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی سعدی زنجان آماده افتتاح قرار دارد گفت: عدم پرداخت صورت وضعیت توسط شهرداری سبب عدم تکمیل این پروژه شده است در صورتی که اگر این امر انجام شود این پارکینگ در مدت ۱۰ روز به افتتاح می‌رسد.

سعید نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کار‌های عمرانی پارکینگ طبقاتی سعدی زنجان به اتمام رسیده و پله‌برقی و آسانسور نیز نصب و فعال شده است، با این وجود ریزه‌کاری‌های جزئی مانده است.

وی افزود: مقرر بود بهمن ماه پروژه افتتاح شود اما به دلایلی که پیمانکار اعلام کرد فرصت چند ماه برای تکمیل داده شد با این شرایط در حال حاضر پروژه تکمیل شده و آماده افتتاح قرار دارد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عدم پرداخت صورت وضعیت توسط شهرداری سبب عدم تکمیل این پروژه شده است در صورتی که اگر این امر انجام شود این پارکینگ در مدت ۱۰ روز به افتتاح می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه درخواست مجوز انتشار اوراق مالی اسلامی ریالی به تصویب کمیسیون رسید گفت: لایحه خرید تعدادی اتوبوس برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به موافقت اعضای کمیسیون رسیده است.

نجفی با بیان اینکه فعلا مجوز انجام این امر صادر شده است تصریح کرد: مشخص نیست که جذب اوراق انجام شود یا خیر با این شرایط تعداد خرید اتوبوس‌‌های جدید نیز مشخص نیست. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر