logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۰۵۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

سیلاب مهیب در فاروج خراسان‌شمالی

سیلاب-مهیب-در-فاروج-خراسان‌شمالی
‌جاری‌شدن سیل در شهرستان فاروج خسارت‌های فراوانی از جمله قطع آب و برق تعدادی از روستاهای منطقه را در پی داشت.

به گزارش موج رسا; در پی جاری شدن سیل در شهرستان فاروج در خراسان شمالی، 2 نفر در ‌روستای استاد و چوکانلو که داخل خودروهای خود گرفتار‌ شده بودند جان باختند.، همچنین بارش شدید باران در روستاهای استاد، خسرویه و چوکانلوی شهرستان فاروج موجب جاری شدن سیل شده است که در این رابطه تاکنون جسد 2 تن از اهالی این روستاها توسط نیروهای پلیس و امدادی پیدا شده و همچنین در این رابطه 9 دستگاه خودرو زیر شن و گل‌ولای گیر کرده است.

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان فاروج بر خدمت‌رسانی سریع و به‌موقع در این شهرستان و شهرستان شیروان تأکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید خطاب به مسئولان استانی و محلی اظهار داشت: آب، برق، گاز مناطق سیل‌زده  به‌سرعت تأمین و راه‌ها بازسازی شوند و خدمات‌رسانی باید ادامه یابد.

حسین‌نژاد بر ارائه آمار دقیق از تعداد مفقودی‌های حادثه سیل و برآورد خسارات تأکید کرد.

در این بازدید که با حضور عوامل ستاد بحران استان و شهرستان فاروج صورت گرفت استاندار همچنین بر انجام اقدامات ضربتی و بهره‌مندی سریع مردم از خدمات اولیه تأکید کرد.

بر اثر سیل شب گذشته در شیروان و فاروج، چندین روستا خسارت دیدند و 4 نفر کشته شدند. با گذشت بیش از 12 ساعت از وقوع سیل، هنوز آمار دقیقی از خسارات واردشده و مفقودان اعلام نشده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر