logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۰۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت جودوی استان زنجان:

جودوی زنجان در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور شرکت می‌کند/ میزبانی مسابقات دختران زیر 16 سال شمالغرب به زنجان رسید

جودوی-زنجان-در-لیگ-دسته-یک-بزرگسالان-کشور-شرکت-می‌کند-میزبانی-مسابقات-دختران-زیر-16-سال-شمالغرب-به-زنجان-رسید

رئیس هیئت جودوی استان زنجان از حضور جودوی زنجان در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور خبر داد.

مجتبی بیگلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور جودوی زنجان در لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: جلسه نهایی در مورد لیگ دسته یک کشور شنبه برگزار و به نظرم مسابقات تا دو هفته دیگر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور استان زنجان در لیگ دسه یک کشور در رده بزرگسالان است، ابراز کرد: استان زنجان مجوز حضور در لیگ برتر را نیز دارد اما از نظر مالی توان شرکت در لیگ برتر را نداریم.

رئیس هیئت جودوی استان زنجان با اشاره به اینکه ورودی مسابقات دسته یک چهار میلیون تومان است، افزود: مخارجی متعددی نیز در طول مسابقات نیاز است که برآوردهای آن انجام شده است.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که زمان آنها طبق تقویم فدراسیون خواهد بود.

بیگلی بیان کرد: در سطح استان زنجان نیز مسابقات جودو یادواره شهدای عملیات مرصاد بین شهرستانهای ابهر و زنجان برگزار می‌شود که تیم زنجان بعد از ظهر امروز راهی ابهر می‌شود.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی شمالغرب کشور عنوان کرد: این مسابقات در چند رشته برگزار می‌شود که جودو نیز جزو این رشته‌ها است.

رئیس هیئت جودوی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به عنوان میزبان مسابقات جودو دختران شمالغرب کشور انتخاب شده است، اظهار داشت: سنندج نیز میزبانی مسابقات پسران شمالغرب کشور را بر عهده دارد که این مسابقات در هر دو بخش پسران و دختران در رده زیر 16 سال برگزار می‌شود.

وی در مورد برنامه هیئت جودو استان زنجان در بحث استعدایابی نیز گفت: استعدادیابی هیئت جودو استان آغاز شده که بنرها نیز در سطح شهر نصب هستند و ثبت نام کلاسهای تابستان نیز به صورت رایگان انجام می‌شود که آموزش زیر نظر مربیان استعدادیاب مجرب هیئت انجام می‌شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر