logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۰۴۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان در گفتگو با موج رسا خبر داد

اخنصاص اعتبار 3 میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی راه‌های شهرستان ماهنشان

اخنصاص-اعتبار-3-میلیارد-تومان-برای-آسفالت‌ریزی-راه‌های-شهرستان-ماهنشان-
فرماندار ماهنشان با بیان اینکه بیش از 900 کیلومتر راه فرعی در شهرستان ماهنشان استان زنجان وجود دارد گفت: اعتبار 3 میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی راه‌های شهرستان ماهنشان در نظر گرفته شد.

محمد رضا محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه از 900 کیلومتر راه  شهرستان ماهنشان 600 کیلومتر راه روستایی را شامل شده است اظهار کرد: از 600 کیلومتر راه روستایی 242 کیلومتر راه خاکی است و جزو دغدغه‌های اساسی مردم شهرستان ماهنشان استان زنجان می‌باشد.

وی افزود: از لحاظ ارائه امکانات و جنبه‌های بعد خانوار، بعد جمعیت، وسعت شهرستان و طول راه‌ها شهرستان ماهنشان جز آخرین شهرستان‌های استان زنجان است.

فرماندار ماهنشان عنوان کرد: اعتباری که اداره راهداری استان زنجان برای آسفالت‌ریزی در مسیرها با استاندارد 5 متری در نظر گرفته است برای سال 1402 برای هر کیلومتر زیر سازه‌ها و آسفالت، 3 میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

محمدی گفت: در بحث آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی شهرستان ماهنشان بخشی از موضوع کمبود اعتبارات با حقوق دولتی معادن قابل تامین است که هر چند اعتبار قابل توجهی نمی‌باشد.

وی تصریح کرد: بخش دیگر در کمیته برنامه ریزی شهرستان ماهنشان قابل پیگیری است و باید این مهم را در نظر داشت که توزیع اعتبار باید متوازن باشد.

فرماندار ماهنشان تاکید کرد: باید در نظر داشت تا جایی که اعتبارات در نظر گرفته شده اجازه فعالیت‌های لازم را داشته باشد همکاری‌های لازم جهت آسایش و رفاه حال مردم شهرستان ماهنشان انجام خواهد گرفت.

محمدی عنوان کرد: یکی از معرفه‌های اصلی هر شهرستان تامین زیر سازه‌ها اصلی و شاخصه‌های توسعه راه‌های ارتباطی آن می‌باشد.

وی افزود: از لحاظ توسعه بین شهرستان‌های استان زنجان شهرستان ماهنشان رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است اعتبارات روتین که تخصیص یافته گزینه‌های مناسب برای افزایش مسیر آسفالت در شهرستان ماهنشان می‌باشد.

فرماندار ماهنشان تاکید کرد: راه و توسعه مسیر هر استان و شهرستان بهبود و تامین زیر سازه‌های آسفالت به خاکی بخش راه‌های روستایی در بخش ماهنشان استان زنجان است

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر