logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۰۴۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهي فرمانده انتظامي استان زنجان خبر داد

دستگیری 21 سارق با کشف 50 فقره سرقت در زنجان

-دستگیری-21-سارق-با-کشف-50-فقره-سرقت-در-زنجان
رئيس پليس آگاهي فرمانده انتظامي استان از دستگيري 21 نفر سارق و کشف 50 فقره انواع سرقت طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: اين کشفيات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزايش داشته است.

به گزارش موج رسا; محمد علي آدينه لو از دستگيري 21 نفر سارق و کشف 50 فقره انواع سرقت طی یک هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: اين کشفيات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزايش داشته است.  

وی تصریح کرد: يکي از مهم‌ترين اهداف اجراي طرح هاي مبارزه با  سرقت، بالا بردن احساس امنيت و آرامش در سطح استان است كه طی هفته گذشته توسط کارآگاهان پليس آگاهي استان اجرا شد.

وي در خصوص توفیقات حاصل از این طرح یک هفته‌ای به کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی، 20 فقره سرقت منزل مسکونی و کشف تعداد 28 فقره انواع سرقت اشاره کرده و گفت: تعداد 21 نفر سارق در این طرح دستگیر شدند.

آدينه لو با اشاره به رشد 25 درصدی کشفیات سرقت در زنجان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعاليت مجرمانه، موضوع را از طريق تلفن  110  و يا 130 مرکز فوريت پليس آگاهي  اطلاع دهند تا از اين طريق نسبت به پاکسازي محل و شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.

 
 
 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر