logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۰۴۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

نخستین عمل جراحی موفقیت آمیز ترمیم پارگی پرده گوش در استان زنجان انجام شد

نخستین-عمل-جراحی-موفقیت-آمیز-ترمیم-پارگی-پرده-گوش-در-استان-زنجان-انجام-شد
رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) استان زنجان با بیان اینکه آسیب پرده گوش می‌تواند منجر به کاهش شنوایی فرد شود گفت: برای اولین بار در استان زنجان عمل جراحی ترمیم پارگی گوش با موفقیت انجام شد.

حمید قهرمانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه پارگی پرده از جمله عارضه‌هایی است که باید تحت درمان قرار گیرد اظهار کرد: برای اولین بار در استان زنجان در مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) توسط دکتر جمال ماهر متخصص جراحی گوش و حلق و بینی انجام گرفته است.

وی افزود: در این عمل جراحی ترمیم پارگی پرده گوش به اصطلاح تمپانوپلاستی به روش آندوسکوپی با کارتیلج با موفقیت در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) انجام شده است.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) استان زنجان عنوان کرد: روش آندوسکوپی با کارتیلیج روشی بسیار کم تهاجمی برای عمل گوش محسوب می‌شود که بر خلاف ترمیم پارگی پرده گوش با جدیدترین روش و دستگاه آندوسکوپیک انجام می‌شود.

قهرمانی افزود: روش آندوسکوپیک نیازی به جدا کردن پوست نداشته و عملیات پیوند پرده گوش به طور مستقیم از مسیر داخلی گوش انجام می‌گیرد.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) استان زنجان ابراز کرد: دوران درمان کمتر و عوارض مربوط به خونریزی ناشی از جراحی کاهش محسوس دارد و ماندگاری عمل پیوند بیشتر می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر