logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۰۴۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

رونمایی از چهار ملی‌پوش کشتی آزاد در ارومیه

رونمایی-از-چهار-ملی‌پوش-کشتی-آزاد-در-ارومیه
بعد از معرفی رحمان عموزاد به عنوان ملی پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد از مسابقات قهرمانی آسیا، چهره چهار ملی پوش قطعی دیگر در جام تختی مشخص شد.

به گزارش موج رسا; مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 4 و 5 خرداد در ارومیه برگزار شد. این چهارمین مرحله از چرخه داخلی انتخابی تیم ملی بود.

در حالی که رحمان عموزاد بعد از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا حضورش در تیم ملی را پیش از این قطعی کرده بود، در جام تختی نیز چهار آزادکار دیگر ملی پوش شدن خود را قطعی کردند.

وضعیت ملی پوشان اوزان دهگانه بعد از جام تختی به این شرح است:

وزن 57 کیلوگرم، با توجه به غیبت علیرضا سرلک در جام تختی به دلیل مصدومیت، باید منتظر تصمیم کادرفنی تیم ملی در این وزن بود که آیا در 57 کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی برگزار می شود و یا اینکه از بین سرلک و احمد جوان یکی را برای بازی های آسیایی و یکی را جهانی انتخاب خواهد کرد.

وزن 61 کیلوگرم،رضا اطری طبق چرخه ملی پوش جهانی خواهد بود.

وزن 65 کیلوگرم، رحمان عموزاد بعد از کسب مدال طلای قهرمانی آسیا به عنوان ملی پوش انتخاب شد و به احتمال فراوان در هر دو رویداد جهانی و المپیک شرکت خواهد کرد.

وزن 70 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی از حضور در جام تختی معاف بود و در غیاب او مرتضی قیاسی قهرمان کشور شد و در ادامه در قهرمانی آسیا روی سکو نرفت. یزدانی در جام تختی هم قهرمان نشد و قهرمانی این وزن به محمدرضا شاکری رسید. باید دید یزدانی بدون انتخابی رودررو ملی پوش می شود و یا اینکه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در این وزن تعیین کننده است.

وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی با قهرمانی در جام تختی ملی پوش مسابقات جهانی شد.

وزن 79 کیلوگرم، باتوجه به قهرمانی علی سوادکوهی در جام تختی، احتمالاً در این وزن مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی با قهرمانی در جام تختی ملی پوش این وزن شد.

وزن 92 کیلوگرم، ارشک محبی قهرمان مسابقات کشوری، در قهرمانی آسیا ناکام بود. در جام تختی مبین عظیمی قهرمان شد در حالی که کامران قاسم پور در این رقابت ها غایب بود.

وزن 97 کیلوگرم، مجتبی گلیج که قهرمان کشور شده بود با وجود برآورده نکردن انتظارات در قهرمانی آسیا، در جام تختی قهرمان شد. او در حالی که مقابل امیرعلی آذرپیرا عقب بود، در ثانیه‌های پایانی جبران کرده و جای برنده و بازنده عوض شد. کادرفنی تیم ملی براساس کیفیت کشتی‌های جام تختی درباره ملی پوش تصمیم می‌گیرد و باید دید آیا باز هم نسبت به برگزاری مرحله نهایی در این وزن احساس نیاز می‌کند یا خیر.

وزن 125 کیلوگرم، امیرحسین زارع با قهرمانی در جام تختی ملی پوش سنگین وزن خواهد بود.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر