logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۰۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

کمبود لاستیک در بازار زنجان به دلیل نبود نظارت است

کمبود-لاستیک-در-بازار-زنجان-به-دلیل-نبود-نظارت-است
رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان با بیان اینکه در بحث لاستیک و تامین لاستیک در بازار بر عهده کارخانه‌های مربوطه است گفت: کمبود لاستیک در بازار به دلیل نبود نظارت است.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه نحوه ثبت نام لاستیک در سایت‌های کویر، تایر، بارز، ایران تایر و کسبینو صورت می‌گیرد اظهار کرد: انبار تولیدکنندگان لاستیک پر از کالا بوده و لاستیک‌ها از طریق سایت خریداری و روزی یک کامیون تحویل اداره پست می‌شود انبار اداره پست مملو از لاستیک نو است.

وی افزود: نحوه ثبت نام لاستیک دولتی فقط از طریق سایت‌های کویر تایر، بارز، کسبی نو و ایران تایر انجام می‌شود که همشهری‌ها می‌توانند ثبت نام نموده مدارک مورد نظر را بارگذاری نمایند و لاستیک مد نظر را از طریق اداره پست دریافت نمایند.

رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان عنوان کرد: با مراجعه به انبار اداره پست می‌توان به این نکته پی برد که روزی یک کامیون لاستیک تحویل انباری اداره پست می‌شود و کسبه و زیر مجموعه بخش لاستیک فروشان از این امر نگران و گله‌مند هستند.

محمدی گفت: کسبه لاستیک فروشان و افرادی که در زمینه فروش لاستیک در استان زنجان فعالیت دارند لاستیکی برای فروش به مشتری نداشته و لاستیک‌ها از طریق سایت به فروش می‌رسد و در برنامه دیوار نیز به قیمت هنگفتی به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: متاسفانه لاستیک فروشان در استان زنجان خود از طریق برنامه دیوار اقدام به خرید لاستیک می‌نمایند و کمبود لاستیک باید از طریق کارخانه‌های ذیربط پیگیر و تامین شود.

رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان ابراز کرد: اگر نظارت‌های دقیق در امر ارائه لاستیک در بازار دقیق و منظم صورت گیرد جایگاه فروشنده و مصرف کننده مشخص شود اوضاع بازار لاستیک بهتر شده و همه فروشنده نمی‌شوند.

محمدی اضافه کرد: بازار لاستیک در جامعه به حالت نیمه اشباع است و تقاضا برای خرید لاستیک نیز کاهش یافته چرا که بسیاری از سایزهای لاستیک مورد نیاز برای خودرو یافت نمی‌شود.

وی افزود: بنابر این افرادی که نیازمند لاستیک هستند چون سایز مورد نظر در سایت موجود نیست به اجبار به برنامه دیوار مراجعه می‌کنند و به قیمت هنگفتی لاستیک تهیه می‌کنند با در نظر گرفتن اینکه نکته مهم که همه خریداران در بخش لاستیک خود فروشنده شدند و فروشندگان واقعی لاستیک لاستیک ندارند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ]
مسولین زنجان از دم بی کفایت وفاسد وجاه طلب ودستمال کش تشریف دارن وگرنه یه لاستیک که پیشکش حتی لیاقت کنترل قیمت یه چوب کبریت هم ندارن زنجان شهری پراز فساد اختلاس ودارای اداراتی رشوه خوار و... کاش فقط یه ارگان درزنجان بودکه کارکنانش یک دهم حقوقی که میگیرن خدمت رسانی میکردن حیف صدحیف
فرم ارسال نظر