logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۰۴۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد:

امروز راه مقابله با هجمه‌های دشمنان جهاد تبیین است

امروز-راه-مقابله-با-هجمه‌های-دشمنان-جهاد-تبیین-است
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌داند در حوزه سخت و توان نظامی نمی‌تواند با کشور ایران مقابله کند گفت: دشمن وارد جنگ شناختی ترکیبی شده است و راه مقابله با هجمه‌های دشمنان، جهاد تبیین است.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی، سردار مجید خادمی، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه انصارالمهدی (عج) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و حماسه سوم خرداد با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دو عامل اصلی سبب پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس شد، اظهار داشت:دانش، قدرت، فرماندهی، تسلط، مهارت نظامی و توان بکارگیری نیرو‌ها عامل اول در عملیات بیت المقدس است. 

وی با اشاره به اینکه ایمان، اعتقاد رزمندگان و مردم، عشق به ارزش‌های الهی و علاقه به شهادت و جهاد رزمندگان عامل دوم موفقیت رزمندگان در عملیات بیت المقدس است، تصریح کرد:این دو عامل وجه تمایز ملت ایران با دیگر کشور‌ها میباشد و ایمان و باور رمز پیروزی و موفقیت است.

سردار خادمی با بیان اینکه دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت از ملت ایران شکست خورده است، گفت:در دوران ۸ سال دفاع مقدس کشور ایران بدون امکانات و تجهیزات در مقابل رژیم بعث که تا دندان مسلح بود و مورد حمایت همه جانبه بود از رزمندگان اسلام شکست خورد و این پیروزی در دنیا بی نظیر است.

وی تصریح کرد:دشمن می‌داند در حوزه سخت و توان نظامی نمی‌تواند با کشور ایران مقابله کند به همین علت امروز وارد جنگ شناختی ترکیبی شده است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شناخت و شناسایی جنگ شناختی مهم و ضروری است، گفت:در جنگ سخت خاکریز و تجهیزات دشمن مشخص است، ولی در جنگ شناختی افکار، اعتقادات و باور‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه جهاد تبیین استخراج حقیقت از دل واقعیت میباشد، افزود:مخاطب بدنبال کشف واقعیت‌ها است و اگر حقایق و واقعیت‌ها درست در اختیار آن‌ها قرار نگیرد جنگ شناختی صورت می‌گیرد و هدف از این جنگ سلب اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه امروز هدف دشمن در جنگ شناختی عملیات روانی، تبلیغات، تحریف واقعیت و اذعان عمومی است، عنوان کرد:امروز ابزار‌های جنگی تغییر کرده است.

سردار خادمی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه بسیج باید بگونه‌ای عمل کند جنگ روانی نسب به جنگ سخت غلبه کند، ادامه داد:کسانی باید در این مسیر باشند که اهل فکر و فرهنگ و عادل و صادق و تسلط فکری داشته باشد تا بتواند مخاطبان را قانع کند.

رئیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران افزود: در جنگ شناختی تغییر نبرد و جنگ از حوزه جغرافیای سرزمینی به حوزه سرزمین‌های اعتقادی و باور‌ها و آرمان‌ها صورت گرفت و مانع از این شد که منظومه فکری، اعتقادی و اسلامی به مدلی مجسم، عینی و جهان پسند تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه امروز تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمن جهاد تبیین است، گفت:جنگ شناختی یک مرحله از جنگ است که ما وارد آن شده ایم و اگر نتوانیم با جامعه ارتباط بگیریم دچار آسیب خواهیم شد.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اتفاقات سال گذشته کشور، خاطرنشان کرد:مردم شریف ایران از همان ابتدا مسیر خود را مشخص کردند و متوجه آن شدند مسیر اعتراض و اغتشاش متفاوت است.

سردار خادمی در پایان با اشاره به اینکه دشمن اعتراف کرده است که علت شکست‌ها نبود رهبری حکیمانه و کاریزما است، خاطرنشان کرد:رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروز ایران را قدرتمند کرده است و در مقابل دشمن ایستادگی و فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر