logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۰۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نمایندگان مجلس بدون توجه به انتخابات اسفندماه کار کنند

نمایندگان-مجلس-بدون-توجه-به-انتخابات-اسفندماه-کار-کنند
امام جمعه زنجان گفت: نمایندگان سعی کنند بدون توجه به انتخاب شدن یا نشدن در انتخابات اسفندماه امسال، کار کنند زیرا آنچه می‌ماند کار برای مردم است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان اظهار داشت: مقام معظم رهبری جهش تولید، قانون جوانی جمعیت و دانش‌بنیان را از جمله مصوبات راهبردی در کشور اعلام کرده است.

 وی بیان کرد: نمایندگان سعی کنند بدون توجه به انتخاب شدن یا نشدن در انتخابات اسفندماه امسال، کار کنند زیرا آنچه می‌ماند کار برای مردم است.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر، گفت: بسیاری‌ها فعلا از ابعاد و زوایای فتح خرمشهر بی اطلاع هستند و این موضوع برای همه نمایان نشده است.

وی تاکید کرد: باید در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و علمی در خصوص ابعاد آزادسازی خرمشهر صحبت شده و روشنگری شود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه علت‌ها، دلایل و رمز مربوط به علمیات‌های بیت‌المقدس باید مورد مطالعه قرار گیرد، اذعان کرد: در خصوص فداکاری‌هایی که در این عملیات انجام شد روشنگری و تبیبن بیشتر و بهتر انجام گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل این پیروزی بزرگ، نقش پررنگ ایمان و خلوص نیت رزمندگان بود، گفت: نقش تعیین‌کننده برای آزادی خرمشهر، ایمان و خلوص همه رزمندگان بود از سویی دیگر دلیل امداد غیبی خداوند نیز عامل دیگری در این پیروزی شد.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: رزمندگانی که عازم جنگ شدند با آمادگی مبارزه کردند و می‌دانستند که ممکن است بازگشتی در کار نباشد. ایمان، شجاعت و قدرت رزمندگان موجب پیروزی در جنگ و ماندگاری آن شده است. قدرت ایمان بود که موجب آزادسازی خرمشهر شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر