logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۰۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی:

تالار مولدسازی دارایی‌های دولت به صورت یکپارچه راه اندازی می‌شود

تالار-مولدسازی-دارایی‌های-دولت-به-صورت-یکپارچه-راه-اندازی-می‌شود
معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به معرفی و کد گذاری پروژه‌ها در استان، در رابطه با تالار مولدسازی گفت: تالار مولدسازی دارایی‌های دولت طی هفته‌های آینده به صورت یکپارچه راه اندازی می‌شود که امکان مشارکت استان‌ها در آن فراهم شده است.

به گزارش موج رسا; حسین قربان‌زاده در جلسه مولدسازی استان زنجان، اظهار داشت: تحقق درآمدزایی از فروش اموال مازاد به عرضه مدیریتی در دبیرخانه و همت مدیران استانی مرتبط است.

 وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید تعارف و وعده دادن را کنار بگذارند گفت: اموال و دارایی‌ها ملک شخصی نیست در بسیاری از کشورها تنها اجازه استفاده یک ملکی به یک دستگاه داده می‌شود‌. 

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه در ترکیه ۳/۵میلیون دارایی دولتی شناسایی شده است گفت: شناسایی دارایی‌ها در کشور ما کامل و دقیق نیست. 

قربان‌زاده با اشاره به معرفی و کد گذاری پروژه‌ها در استان، در رابطه با تالار مولدسازی گفت: تالار مولدسازی دارایی‌های دولت طی هفته‌های آینده به صورت یکپارچه راه اندازی می‌شود که امکان مشارکت استان‌ها در آن فراهم شده است.

 به مولد‌سازی نیز به عنوان یک فرصت خوب نگاه می‌کنیم

به مولد‌سازی نیز به عنوان یک فرصت خوب نگاه می‌کنیم

محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه نیاز است تا دارایی‌های راکد دولتی مولد‌سازی شده و تبدیل به دارایی‌هایی شود که نیازمند آن هستیم اظهار داشت: نسبت به اتفاقات و محدودیت‌های ایجاد شده آگاه هستیم.

وی با بیان اینکه یک سری دغدغه‌هایی در راستای موضوعات مولد‌سازی وجود دارد افزود: وقتی بخواهیم سیستمی کاری انجام دهد باید انگیزه ایجاد کنیم بنابراین تا زمانی که انگیزه ایجاد نشود کار بسیار سخت پیش خواهد رفت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مشکلی که وجود دارد این است که استان در این حوزه مغفول قرار می‌گیرد گفت: از وزارت خانه درخواست داریم تا با استاندار همراه شود.

وی اذعان کرد: استانداری اولویت‌ها را به خوبی احصا کرده و می‌داند در حالی که اولویت دستگاهی اولویت استانی نیست با این وجود یکی از اولویت های بزرگ استان زنجان احداث مدارس در شهرک‌های اقماری است. 

افشارچی تاکید کرد: باید شورای برنانه‌ریزی نقش ویژه برای تصمیم‌گیری داشته باشد. اما متاسفانه معمولا اختیارات متمرکز نیست.

استاندار زنجان گفت: ما مشتاق انجام تهاتر هستیم اما باید روی این موضوع بحث کارشناسی شود. با این وجود به مولد‌سازی نیز به عنوان یک فرصت خوب نگاه می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر