logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۰۴۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور خبر داد:

پرداخت بالغ بر پنج همت غرامت بیمه به خسارت دیدگان بیمه شده در بخش کشاورزی

پرداخت-بالغ-بر-پنج-همت-غرامت-بیمه-به-خسارت-دیدگان-بیمه-شده-در-بخش-کشاورزی
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور با اشاره به پرداخت بالغ بر پنج همت غرامت بیمه به خسارت دیدگان بیمه شده در بخش کشاورزی در سال گذشته گفت: بیشترین غرامت پرداخت شده مرتبط با حوزه‌های محصولات زراعی و باغی است.

به گزارش موج رسا; قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور امروز وارد زنجان شد که دیدار با استاندار و امام جمعه زنجان، جلسه با مدیران عامل نمایندگی‌های بیمه کشاورزی، دیدار با اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی بخش کشاورزی، شرکت در شورای اداری شهرستان طارم و بازدید از باغ‌های این شهرستان از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی به استان زنجان است.

علیرضا آل‌امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور در بازدید از مزارع و باغ‌های خسارت دیده ابهر و خرمدره در اثر سرمازدگی، اظهار داشت: ایران از نظر بیمه محصولات کشاورزی رتبه دوم جهانی را به خود اختصاص داده است و این صندوق در زمینه‌های مختلف کشاورزان را بیمه و حمایت می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت بالغ بر پنج همت غرامت بیمه به خسارت دیدگان بیمه شده در بخش کشاورزی در سال گذشته گفت: بیشترین غرامت پرداخت شده مرتبط با حوزه‌های محصولات زراعی و باغی است.

وی همچنین در نشست با مدیران عامل نمایندگی‌های بیمه کشاورزی، ارزیابان خسارت و کارگزاران صدور بیمه در استان زنجان اذعان کرد: صندوق بیمه کشاورزی حامی امنیت غذایی و تامین کالاهای اساسی است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر اکثر مسئولان به اهمیت بیمه محصولات کشاورزی رسیده اند و امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است، پوشش بیمه محصولات کشاورزی روند رو به رشد داشته باشد گفت: باید امهال وام‌های کشاورزی به شرط داشتن بیمه انجام شود.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: در زمان حاضر ۶۶ درصد واحدهای پرورش طیور دارای بیمه هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی از لحاظ تنوع محصولات استان بی نظیری است، تصریح کرد: باید در انعکاس ظرفیت کشاورزی استان تلاش بیشتری کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر