logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۰۴۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

افزایش 30 درصد کرایه حمل کالا در زنجان اعمال می‌شود

افزایش-30-درصد-کرایه-حمل-کالا-در-زنجان-اعمال-می‌شود
معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه افزایش کرایه‌های حمل کالا برای جبران بخشی از هزینه‌های فعالان بخش حمل و نقل و کامیونداران انجام شده است گفت: افزایش 30 درصد کرایه حمل کالا در زنجان اعمال می‌شود.

علی مدقالچی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه نرخ جدید اعلام شده از اول خرداد ماه به صورت متمرکز و ستادی در سامانه مدیریت کنترل بارنامه‌ها قابل اعمال است اظهار کرد: با افزایش 30 درصد، 5 هزار و 500 ریال به ازای حمل هر تن– کیلومتر مصوب شده است.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار به درخواست شورای عالی ترابری در خصوص تعدیل نرخ جا به جایی کالا در بخش حمل و نقل عمومی جاده موافقت نمود و 30 درصد کرایه کالا افزایش یافت.

معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بر این اساس، نرخ شاخص با اعمال افزایش 30 درصدی، 5 هزارو 500 ریال به ازای حمل هر تن – کیلومتر مصوب شده است.

وی با یاد آوری اینکه بیش از یک سال از به روز رسانی قیمت‌ها گذشته است، تصریح کرد: با در نظر گرفتن تمام موارد دخیل در حمل و نقل بار، تصمیم افزایش نرخ کرایه حمل اتخاذ و عملیاتی می‌شود.

مدقالچی عنوان کرد: فایل جدید نرخ مسیر بارگیری‌ها از دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان قابل دریافت است و اداره کل راهداری موظف است در صورت مشاهده موارد نامتعارف در اسرع وقت موضوع را به دفاتر حمل و نقل کالا اعلام کند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر