logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۴۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان خبر داد:

کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه شهری زنجان همزمان با سوم خرداد

کلنگ‌زنی-بزرگترین-پروژه-شهری-زنجان-همزمان-با-سوم-خرداد
شهردار زنجان گفت: کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه شهری زنجان همزمان با سوم خرداد در انجام می‌شود.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروز‌فر، امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: شهرداری زنجان با حمایت‌ها و راهبرد‌هایی که شورا تعیین کرده کار خود را از ابتدای سال بسیار قوی آغاز کرد. در زمانی که شهر گیر و دار بازدید بود از چهارم فروردین عملیات عمرانی در شهر را آغاز کرد به طوری که در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه کف‌سازی بازار پایین که ادامه پروژه سال قبل است گفت: شهرداری پروژه کف‌سازی طولانی‌ترین بازار مسقف کشور را تقدیم مردم خواهد کرد.

شهردار زنجان در ادامه به برنامه‌ کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه تاریخ شهر زنجان که در محور شهیدان کریمی خواهد بود اشاره کرد و گفت: یک هزار میلیارد تومان قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا در این راستا منعقد شده است که البته ۹۰ میلیارد تومان برای ساماندهی زنجانرود به کار گرفته خواهد شد.

وی اذعان کرد: البته امسال پروژه‌های دیگری نیز در شهر خواهیم داشت که به طور نمونه مکانیزه کردن آبیاری از جمله آن‌ است که از ۱۰ درصد به ۴۰ درصد پیشرفت یافته است و این طرح ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

فیروزفر ادامه داد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از گذر گردشگری ملت، گذر اشراق نیز در بلوار اشراق آماده افتتاح است که در نوع خود پروژه خوبی است و حتی شهر‌های دیگر نیز از آن الگو برداری کرده‌اند و به زودی قرار بر افتتاح دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر