logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۰۴۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
آنچه که در هشتادو سومین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان گذشت:

تصویب نصب ۳ المان در شهر زنجان

تصویب-نصب-۳-المان-در-شهر-زنجان
تصویب ساخت و نصب ۳ المان در شهر زنجان و تصویب استعفای انسیه ابوبصیر از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در هشتادو سومین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان بود.

به گزارش موج رسا; امروز در هشتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان چندین مصوبه مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن پرداخت یارانه به اتوبوس‌های بخش خصوصی، تصویب نصب سه المان از جمله آفتابه لگن، گلدان ملیله و گله آهو، برون سپاری مدیریت ناوگان حمل و نقل مدیریت شهری، کفسازی بازار پایین، پرداخت کمک هزینه رفاهی کارشناسان و مدیران شهرداری زنجان بود که به تصویب رسید. همچنین در این جلسه استعفای مرضیه ابوبصیری به دلیل شرکت در انتخابات مجلس با اینکه با مخالف دو عضو شورا از جمله داود حسنی و محمد کاظم مجتهدی رو به رو شد اما با موافقت سایر اعضا به تصویب رسید.

در این جلسه مجید ناصحی مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، ضمن گرامیداشت هفته کرامت و سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد یکی از روز‌های به یاد ماندنی در تاریخ کشورمان است. 

وی افزود: کشور ایران به یاری خداوند توانست بر دشمنان غلبه پیدا کند، با اینکه در جنگ تحمیلی با یک نظام طرف نبودیم چراکه صدام نمایندگی تمام کشور‌های منطقه و از جمله شیطان بزرگ آمریکا را داشت و حتی در این زمان اتحادیه بلوک شرق نیز در کنار صدام بود اما ایران در مقابل دولتی که به هر لحاظ تا دندان مسلح بود توانست با اتکا به خداوند خرمشهر را آزاد کند.

ناصحی‌مقدم ادامه داد: آزادی خرمشهر ازادی یک شهر نبود پیروزی یک ملت بود که توانست بر سر آرمان خود باایستد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به اهمیت این روز یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ شهر؛ پروژه تقاطع غیرهمسطح محور شهیدان کریمی در این روز کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ]
سلام ماشاالله به نگارش املایی تون چندتا غلط داری؟
فرم ارسال نظر