logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۰۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرمربی تیم ملی وزنه برداری استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

4 وزنه‌بردار از استان زنجان به اردو تیم ملی دعوت شدند

4-وزنه‌بردار-از-استان-زنجان-به-اردو-تیم-ملی-دعوت-شدند
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه وزنه برداری از جمله ورزش‌های پر طرفدار در استان زنجان می‌باشد گفت: 4 وزنه بردار از استان زنجان به اردو تیم ملی دعوت شدند.

علی نصرتی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت‌های بالایی در امر ورزش دارد اظهار کرد: چهار نفر از اعضای فعال و با استعداد در زمینه ورزش وزنه‌برداری از استان زنجان به اردو تیم ملی دعوت شدند که با امید خدا بتوانند خوش درخشیده و باعث سربلندی ورزش استان زنجان شوند.

وی افزود: سه نماینده از تیم وزنه برداری استان زنجان امیر عزیزی، مهدی کرمی و حسین سلطانی هستند که در کنار آنها یک بانوی وزنه‌بردار زنجانی الهه رزاقی نیز در اردو تیم ملی حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری استان زنجان عنوان کرد: مهدی کرمی و امیر عزیزی در دسته 109 کیلوگرم، حسین سلطانی در دسته 81 کیلوگرم وزنه خواهند زد.

نصرتی گفت: مسابقات جهانی مهر ماه در کشور عربستان برگزار خواهد شد که  بلافاصله بعد از دو هفته از برگزاری مسابقات در عربستان بازی‌های آسیایی در هانگژو چین برگزار خواهد شد.

وی افزود: همه افراد معرفی شده به تیم ملی جز بهترین و فعال‌ترین ورزشکاران در عرصه وزنه‌برداری استان زنجان بوده و دارای مدال‌های رنگارنگ در زمینه وزنه‌برداری در کشور و استان می‌باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر