logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۰۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر:

مزار شهدای سراسر استان زنجان گلباران می‌شود

مزار-شهدای-سراسر-استان-زنجان-گلباران-می‌شود
معاون فرهنگی بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه در سالروز عملیات غرور آفرین فتح خرمشهر برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر مزار شهدای سراسر استان زنجان گلباران می‌شود.

محمد کاظم سلامت در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر برای مردم ایران یادآور رشادت‌های غیور مردان در عرصه حنگ بود اظهار کرد: دستورالعمل اجرایی شانزدهمین مراسم ملی سوم خرداد در استان زنجان انجام خواهد شد.

وی افزود: در این راستا برنامه‌های گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر تامین و تحویل آثار فرهنگی و وصیتنامه شهدای عملیات بیت المقدس به متقاضیان اداری و پایگاه‌ها اطلاع رسانی شده است.

مسئول معاون فرهنگی بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: ارسال پیامک تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به خانواده‌های شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس  از دیگر برنامه‌های امور ایثارگران است.

سلامت گفت: همکاری در برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور اساتید درس دفاع مقدس و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس در محل دفتر امام جمعه شهرستان زنجان انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا و  ادای احترام به شهدا و علی الخصوص شهدای آزاد سازی خرمشهر در گلزار پایین با حضور مدیران ارشد استانی در روز چهارشنبه 1402سوم خرداد ماه ساعت 11 صبح در دستور کار است.

مسئول معاون فرهنگی بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: انجام طرح سپاس و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه‌های روز سوم خردا سالروز آزاد سازی خرمشهر همیشه قهرمان است.

سلامت افزود: رو نمایی از طرح‌های جدید مزین به تصاویر شهدا و استفاده در بیلبوردهای شهری زنجان برای سالروز آزاد سازی خرمشهر برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی و نصب بنر در سطح شهر و استندهای بنیاد از جمله برنامه‌های دیگر بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان در سوم خرداد ماه می‌باشد گفت: یکی دیگر از اقدامات همکاری و مشارکت در برگزاری یادواره شهدای روستای نظر قلی می‌باشد.

مسئول فرهنگی بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان افزود: همکاری و مشارکت در برگزاری شهدای روستای گوندره، انجام طرح سپاس و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا و ادای احترام به شهدا، برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت سوم خرداد در جنب یادواره‌ها و همکاری و مشارکت در برگزاری یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده و شهدای عملیات بیت‌المقدس از برنامه‌های این روز فرخنده است.

سلامت با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای شهرستان ابهر به مناسبت سالروز فتح خرمشهر تهیه و تنظیم شده که به نمونه‌هایی از آنها اشاره خواهد شد اظهار کرد: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا و ادای احترام به شهدا، همکاری و مشارکت در برگزاری یاد واره شهدای ابهر با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه استان، همکاری و مشارکت دربرگزاری یادواره شهدا در شهر صائین قلعه و همکاری و مشارکت در برگزاری یادواره شهدا در شهر هیدج از کارها در دست اقدام برای سالروز فتح خرمشهر می‌باشد.

وی گفت: انجام طرح سپاس و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس به مناسبت دهه کرامت و سوم خرداد با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرستان ابهر انجام خواهد شد.

مسئول معاون فرهنگی بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا و ادای احترام به شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مراسم صبحگاهی مشترک سپاه شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی، تیر اندازی از جمله برنامه‌های اجرایی در شهرستان خرمدره می‌باشد.

سلامت با اشاره به اینکه در شهرستان طارم برنامه‌های متنوع برای سالروز فتح خرمشهر تهیه و تنظیم شده است گفت: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا و ادای احترام به شهدا، اکران فیلم سینمایی غریب با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگرانو  همکاری و مشارکت در رژه خودرویی و موتوری و حمل تصاویر شهدا در روز سوم خرداد از برنامه‌های اجرایی است.

مسئول معاون فرهنگی بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا و ادای احترام به شهدا، همکاری و مشارکت در برگزاری محفل انس با قرآن و همکاری و مشارکت در برگزاری یادواره و شهدای شهرستان ماهنشان و شهدای عملیات بیت المقدس در شهرستان ماهنشان استان زنجان می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر