logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۰۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

مرکز ناباروری آیت الله موسوی در زنجان گامی بزرگ در درمان ناباروری در کشور است

مرکز-ناباروری-آیت-الله-موسوی-در-زنجان-گامی-بزرگ-در-درمان-ناباروری-در-کشور-است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه چندین کلینیک در سطح استان زنجان در درمان ناباروری مشاوره و خدمات درمانی ارائه می‌دهند گفت: مرکز ناباروری آیت الله موسوی در استان زنجان گامی بزرگ در درمان ناباروری در کشور است.

حسن بختیاری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه عمده خدمات درمانی ارائه شده در کلینیک‌های ناباروری در استان زنجان به زوج‌های نابارور در سطح استان در بستر درمان نازایی است اظهارکرد: بیشترین خدمات ارائه شده به افراد نازا در جامعه از طریق مرکز ناباروری بیمارستان آیت الله موسوی است.

وی افزود: کلینیک‌های مختلفی در سطح استان فعال هستند و ناباروری در سطح استان زنجان دارای سطح اول، دوم و سوم هستند که سطح سوم مختص مرکز ناباروری بیمارستان آیت الله موسوی است که پیشرفته‌ترین مرکز ناباروری در کشور محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان عنوان کرد: کلینیک‌های سطح اول و دوم به ترتیب در بیمارستان امیر المومنین (ع) خدابنده و بیمارستان الغدیر ابهر را شامل می‌شود که افراد نابارور تحت درمان هستند.

بختیاری گفت: قانون جوانی جمعیت با در نظر گرفتن هزینه‌‌‌های نادر برای درمان مشکلات زوج‌های نابارور خدمات درمانی ارائه می‌دهد تا مشکلات مربوط به ناباروری میان زوج‌های حل گردد.

وی افزود: کلینیک سلامت جنسی و ناباروری در مرکز کلینیک شفیعیه زنجان فعالیت دارد کسانی که ابتدایی ترین مشکلات ناباروری را دارند با مراجعه به کلینیک شفیعیه زنجان می‌توانند در حل مشکلات مربوطه اقدام نمایند و از راهنمایی متخصصان در این امر بهره‌مند شودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ابراز کرد: هدف از ایجاد کلینیک‌های ناباروری در سطح استان زنجان افزایش زاد و ولد در استان، ترغیب و تشویق زوج‌های نابارور برای استفاده از مراکز نابارور و سعی در حل مشکلات ناباروری می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر