logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۰۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد

آسفالت‌ریزی 35 هزار تن در محورهای ارتباطی استان زنجان

آسفالت‌ریزی-35-هزار-تن-در-محورهای-ارتباطی-استان-زنجان-
رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه توسعه روستاها در گرو آسفالت و قابل تردد شدن راه‌ها و مسیرهای روستایی است گفت: در یک سال گذشته 35 هزار تن عملیات آسفالتی در کل استان زنجان انجام شده است.

رسول آدمی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه برای سال 1402 فعلا میزان اعتبارات در نظر گرفته شده مشخص نشده است اظهار کرد: سال 1401 از محل اعتبارات استانی و محل اعتبارات محرومیت‌زدایی که فعلا تخصیص نیافته، 100 میلیارد تومان برای کل استان زنجان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای آسفالت ریزی راه‌های روستایی در سال 1402 کل شهرستان‌های استان زنجان در برنامه کاری می‌باشد و همه شهرستان‌های استان زنجان مسیرهایی که قابلیت آسفالت‌ریزی را دارا هستند، انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: محورهایی که رو سازی شنی تکمیل و از نظر ابنیه فنی پل‌ها احداث شده و آماده عملیات آسفالت‌ریزی می‌باشد.

آدمی گفت: برای تردد بهتر در مسیرهای روستایی در سال 1401 اداره راهداری راه‌های روستایی 35 کیلومتر در سطح استان زنجان عملیات آسفالت‌ریزی انجام داده است.

وی گفت: حجم آسفالت در نظر گرفته شده ارتباط مستقیم با اعتبارات مذکور دارد که در سال گذشته 35 هزار تن عملیات آسفالتی در کل استان زنجان انجام شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر