logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۰۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبرداد

حضور مقتدرانه دو فوتبالیست‌های زنجانی در لیگ برتر فوتبال کشور

حضور-مقتدرانه-دو-فوتبالیست‌های-زنجانی-در-لیگ-برتر-فوتبال-کشور-
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه ورزش فوتبال از جمله ورزش‌هایی است که طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است گفت: حضور مقتدرانه دو فوتبالیست زنجانی در لیگ برتر فوتبال کشور جای خوشحالی و غرور است.

نادر بلباسی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه محبوبیت ورزش فوتبال کشور با توجه به جذابیت و هیجانی که در بین مردم ایجاد کرده است اظهار کرد: لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که زنجانی الاصل تیم سپاهان اصفهان با 13 گل به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات فوتبال را به خود اختنصاص داده است.

وی افزود: نکته مشترک و قابل توجه هم در لیگ برای آقایان و هم در لیگ برتر بانوان نام استان زنجان خوش درخشیده است و این باعث افتخار استان زنجان در امر ورزش فوتبال می‌باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان عنوان کرد: افسانه چتر نور و شهریار مغانلو از جمله افرادی هستند که به عنوان خانم گل و آقای گل لیگ برتر این فصل فوتبال کشور را به خود اختصاص داده‌اند و هر دو افتخار استان زنجان هستند.

بلباسی گفت: این خبر به همان اندازه که باعث افتخار و شادی استان مردم استان زنجان است از طرفی یک حسرت دیرینه را در دل مردم استان زنجان زنده کرده است.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های با استعداد و درخشان در امر ورزش فوتبال در استان زنجان متاسفانه هنوز حرفی برای گفتن در سطح کشور نداشته و این نشان دهنده عدم حمایت‌های لازم در زمینه ورزش فوتبال در استان است.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان ادامه داد: این در حالی است که استان قزوین بی سر و صدا در نهایت شایستگی خود را به سطح اول فوتبال کشور رسانده است.

بلباسی تاکید کرد: فوتبال استان با داشتن استعدادهای فوق العاده در سطح کشور به دلیل عدم حمایت‌های لازم در امر ورزش متاسفانه در جا زده و فعالیت کشوری ندارد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : جعفری ] [ ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ]
اونی که به بازیگران ارزشی وطنم (مهران رجبی) توهین کنه افتخار استانم نیست مگه اینکه عذرخواهی کنه.
[ نام : بیات ] [ ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ]
سلام ای کاش مسئولان استان عزیز ما تلاش می کردند وبرای استان ما یک تیم خرید می کردند
فرم ارسال نظر