logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۰۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان درگفتگو با موج رسا:

هوشمند سازی قبور شهدا در زنجان انجام می‌شود

هوشمند-سازی-قبور-شهدا-در-زنجان-انجام-می‌شود
سرپرست معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه معرفی شهدا برای هر نسل انقلابی جز ضروریات کشور می‌باشد گفت: به منظور ترویج فرهنگ شهدا برای نسل‌های آینده هوشمند سازی قبور شهدا در زنجان انجام می‌شود.

محمد کاظم سلامت در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه شناخت و اطلاعات از زندگی‌نامه شهدا، وصیت‌ها و شناخت خانواده شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار شهدا در هر جامعه‌ای جز ضروریات آن جامعه محسوب می‌شود اظهارکرد: در اقدامی جدید توسط سازمان بنیاد شهید استان زنجان با همکاری شهرداری استان زنجان طرح بارکد برای هر شهید استان طراحی شده است.

وی افزود: با مراجعه به قبور شهدا اطلاعاتی اولیه شهدای هر استان شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل شهادت و تصویر حکاکی شده فرد در دسترس می‌باشد.

سرپرست معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان عنوان کرد: با در نظر گرفتن دسترسی به تمام اطلاعات شهدا در بانک اطلاعاتی سازماندهی شده است و امکان دسترسی عموم مردم به آن سخت می‌باشد.

سلامت گفت: هدف از ایجاد و سازماندهی بارکد‌هایی برای شهدا،  ترویج فرهنگ ایثار و شناخت عموم مردم از شهدای شهر و زندگی نامه ایشان به صورت هوشمند است.

وی تاکید کرد: زائرین قبور شهدا با اسکن کردن بارکدهای اختصاص یافته توسط گوشی‌های هوشمند می‌توانند به بانک اطلاعاتی شهدا دسترسی داشته باشند و شجره نامه شهید مد نظر را مطالعه نمایند.

سرپرست معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان ابراز کرد: منتظر تائید نهایی از طرف شهرداری استان هستیم تا طرح مذکور اجرا شود تا پل ارتباطی میان جوانان، آحاد ملت و خانواده شهدا ایجاد شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر