logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۰۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

اعزام زائران حج تمتع استان زنجان از ۹ خرداد ماه آغاز می‌شود

اعزام-زائران-حج-تمتع-استان-زنجان-از-۹-خرداد-ماه-آغاز-می‌شود
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه پروازهای رفت حجاج استان از ۹ خرداد آغاز و تا ۱۱ خرداد ادامه خواهد یافت گفت: بازگشت حجاج زنجانی نیز از فرودگاه استان بر اساس برنامه اولیه به ترتیب در تاریخ ۱۹، ۲۰ و ۲۱ تیرماه خواهد بود.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حجاج زنجانی در سال ۱۴۰۲ جمعا با ۱۰ کاروان؛ ۹ کاروان از ایستگاه پروازی فرودگاه زنجان با ۶ پرواز از زنجان به مدینه منتقل خواهند شد.

وی افزود: یک کاروان ۹۳ نفره از زائران استان نیز از سهمیه استان تهران که بعدا به زنجان تعلق گرفت، روز ۴خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی تهران عازم خواهند شد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: امسال ۱۴۲۰ نفر از استان زنجان زائر سرزمین نور خواهد بود که ۴۷ نفر از آنان عوامل اجرایی و فرهنگی خواهند بود که زائران را همراهی خواهند کرد. با این حال جمع حجاج اعزامی استان شامل زائر و عوامل اجرایی ۱۴۶۷ نفر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کلیه زائرین مقدمات ثبت نام را انجام داده‌اند و اطلاعات همه آنها برای ویزا ارسال شده است گفت: واکسن کرونا و مننژیت مطابق دستورالعمل ابلاغی کشور مقصد انجام شده است. با این حال آموزش‌های مناسک زائران نیز تکمیل شده و هم اکنون آماده اعزام هستند.

احدی اظهار داشت: امیدواریم بواسطه اعزام حجاج و همچنین در پیش بودن احتمال اعزام زائرین عمره در نیمه دوم سال، فرودگاه زنجان به توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها و آمادگی بیشتر برای ارتقای خدمات رفاهی زائرین اقدام کند تا مردم زنجان از برکت برخوردای نعمت فرودگاه استان بهره کافی را داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه پروازهای رفت حجاج استان زنجان از ۹ خرداد آغاز و تا ۱۱ خرداد ادامه خواهد یافت گفت: بازگشت حجاج زنجانی از فرودگاه استان بر اساس برنامه اولیه به ترتیب در تاریخ ۱۹، ۲۰ و ۲۱ تیرماه خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر