logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۰۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان در گفتگو با موج‌رسا:

مسببان جنایت خانه اصفهان قاطعانه و بدون اغماض در ملا عام به سزای اعمال خود برسند

مسببان-جنایت-خانه-اصفهان-قاطعانه-و-بدون-اغماض-در-ملا-عام-به-سزای-اعمال-خود-برسند-
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه باید برخورد قاطع و بدون اغماض با جانیان خانه اصفهان انجام شود و نباید از اعتراض هیچ کس واهمه‌ای باشد گفت: مسببان این جنایت و جنایت‌های مشابه باید آشکارا و در ملا عام به سزای اعمال خود برسند.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: محله خانه اصفهان یکی از مهم‌ترین محله‌های اصفهان به شمار می‌رود و مراکز مهمی مثل پلیس +۱۰ در این محله قرار دارد و همچنین معابر مهم و میادین در این محله قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به مطالب مذکور جنایت خانه اصفهان برای بر هم زدن امنیت روانی و فیزیکی جامعه رخ داده است بنابراین عاملین این جنایت در اثر اغفال و وجود خباثت دست به چنین اقدامی زدند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه نیرو‌های امنیتی و جان بر کف هم مثل همیشه با شهادت خود ثابت پای امنیت نظام و کشور هستند گفت: سلاح گرم در عاملان جنایت نشان از ارتباط با دشمنان قسم خورده نظام است.

وی با بیان اینکه مردم همیشه قدردان و شاکر امنیت بوده‌اند، اذعان کرد: مردم باید از امنیت آفرینان حمایت نمایند و درخواست نمایند تا عاملان جنایت در ملا عام به سزای عمل خود برسند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با تاکید بر اینکه عاملان، مسببان این جنایت و جنایت‌های مشابه باید اشکارا و در ملا عام به سزای اعمال خود برسند تصریح کرد: این اقدام درس عبرتی برای افراد دیگر و دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا اولا باید خیلی سریع به این قضیه و قضایای مشابه این موضوع رسیدگی نماید گفت: نباید رسیدگی به این جنایت طول بکشد، باید تمام عوامل موثر شناسایی شوند و برخورد قاطع و بدون اغماض با جانیان انجام شود و از سویی دیگر از اعتراض هیچ کس واهمه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر