logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۰۳۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌شود

ارائه تخفیف ۱۰ درصدی صدور پروانه برای خانواده‌های دارای سه فرزند

ارائه-تخفیف-۱۰-درصدی-صدور-پروانه-برای-خانواده‌های-دارای-سه-فرزند-
شهرداری زنجان با توجه به ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که تکالیفی را برای دستگاه‌های اجرایی منجمله شهرداری‌ها محول نموده، از جمله اینکه شهرداری‌ها نسبت به ارائه تخفیف ۱۰ درصدی در صدور پروانه ساختمانی برای خانواده‌هایی که حداقل ۳ فرزند زیر ۲۰ سال دارند، اقدام می‌کند.

به گزارش موج رسا; شهرداری زنجان با توجه به ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که تکالیفی را برای دستگاه‌های اجرایی منجمله شهرداری‌ها محول نموده ، از جمله اینکه شهرداری‌ها نسبت به ارائه تخفیف ۱۰ درصدی در صدور پروانه ساختمانی برای خانواده‌هایی که حداقل ۳ فرزند زیر ۲۰ سال دارند، اقدام کند.

ماده ۵ ـ به منظور تحقق بند «چ» ماده (۱۰۲) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دستگاه‌های اجرائی مکلفند برای تأمین و ارتقای کیفیت مسکن، پایان کار و عوارض ساخت و ساز، کلیه هزینه‌های تخصیص شبکه، انشعابات و هزینه‌های خدمات نظام مهندسی را به میزان پنجاه­ درصد (۵۰%) برای خانواده‌های دارای سه فرزند زیر بیست سال و به میزان هفتاد درصد (۷۰%) برای خانواده‌های دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال برای یک مرتبه و هزینه پروانه و عوارض ساختمانی را به میزان ده­ درصد(۱۰%) برای خانواده‌های دارای حداقل سه فرزند زیر بیست سال تخفیف دهند.

دولت مکلف است صد درصد(۱۰۰%) تخفیف‌های مربوط به پروانه ساختمانی را از محل منابع عمومی در بودجه‌های سنواتی پیش‌بینی نماید.

تبصره۱ـ معافیت‌های فوق تا متراژ (۱۳۰) مترمربع زیر بنای مفید در شهر تهران، (۲۰۰) مترمربع زیر بنای مفید در شهرهای بالای پانصد هزار نفر و (300) مترمربع زیر بنای مفید برای سایر شهرها و روستاها قابل اعمال است.

تبصره۲ـ محاسبات و نظارت مهندسین در خدمات نظام مهندسی برای خانواده‌های فوق جزء سهمیه سالانه آنها منظور نم­شود.

تخفیف فوق علاوه بر خوش حسابی‌های ارائه شده در دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1402 شهرداری می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر