logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۰۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

وزنه‌بردار جوان زنجانی افتخارآفرین شد/ کسب دو مدال برنز در حرکت دو ضرب و مجموع

وزنه‌بردار-جوان-زنجانی-افتخارآفرین-شد-کسب-دو-مدال-برنز-در-حرکت-دو-ضرب-و-مجموع

رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت: حسین سلطانی وزنه بردار زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا افتخارآفرینی کرد.

سعید امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افتخارآفرینی حسین سلطانی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: سلطانی در وزن ۶۹ کیلوگرم قهرمانی آسیا در رده جوانان حضور یافته است.

وی افزود: سلطانی در حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه 132 کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب وزنه 167 کیلویی را بالای سر برد و در مجموع با ثبت وزنه 299 کیلوگرم به دو مدال برنز حرکت دوضرب و مجموع دست یافت.

رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان با اشاره به اینکه این مدالها افتخاری برای وزنه برداری استان زنجان است، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان و جوانان در کشور نپال در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: سلطانی با وجود آسیب دیدگی از ناحیه شانه که مربوط به گذشته بود صاحب مدال برنز دوضرب ومجموع شد.

امیدی با اشاره به اینکه سلطانی با همان وضعیت آسیب‌دیدگی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده بود، عنوان کرد: رکودهای امروز سلطانی با رکوردهای نفرات برتر جهانی نیز برابری می‌کند که اگر آسیب‌دیدگی در مسابقات جهانی گریبانگیر این وزنه بردار زنجانی نمی‌شد کسب مدال جهان نیز قبل از مسابقات آسیایی محقق می‌شد.

 وی با اشاره افتخارات سلطانی در رده نوجوانان گفت: قهرمان وزنه برداری استان زنجان مدال طلای مسابقات بین المللی آذربایجان، دو نقره و یک برنز نوجوانان جهان در مالزی و مدال برنز آسیایی نوجوانان را نیز در کارنامه دارد.

رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان اظهار داشت: سلطانی همچنین در مسابقات باشگاه‌های آسیا در رده بزرگسالان که در قطر بزگرار شد به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر