logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۰۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان:

فرد مفقود شده در ارتفاعات طارم نجات یافت

فرد-مفقود-شده-در-ارتفاعات-طارم-نجات-یافت-
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چهار تیم عملیاتی با بیش از هشت ساعت جست و جو، فرد مفقود شده در ارتفاعات بارانی و مه آلود طارم را نجات دادند.

به گزارش موج رسا; حکمت‌اله هاشمی افزود: ساعت 20:20 شامگاه گذشته خانواده فرد مفقود شده با ندای امداد هلال احمر تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

وی افزود: بلافاصله تیم آنست، کوهستان و یک تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب برای جست و جوی میدانی و نجات این فرد عازم منطقه شدند و تیمی از پایگاه امدادی سرخه دیزج نیز به این تیم‌ها ملحق شد.

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خوشبختانه با تلاش چهار تیم عملیاتی اعزامی این فرد در ارتفاعات مه آلود و بارانی روستای کج کلاه پیدا شد.

هاشمی با بیان اینکه این عملیات ساعت 2:30 بامداد امروز با پیدا شدن این فرد پایان یافت، یادآوری کرد: این فرد 51 ساله که برای چیدن سبزی‌های کوهی به ارتفاعات خانچایی در منطقه طارم رفته بود با بارش باران، مه آلودگی و کاهش دید مسیر را گم می‌کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این عملیات با حضور معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، سرپرست اداره عملیات هلال احمر استان، رئیس هلال احمر شهرستان زنجان و مسئول امداد این شهرستان انجام شد.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر