logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۰۳۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

پیست دوچرخه سواری زنجان ۳0 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پیست-دوچرخه-سواری-زنجان-۳0-درصد-پیشرفت-فیزیکی-دارد
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت هر پروژه‌‌‌‌‌‌‌ای در گروه تامین اعتبارات مالی است گفت: پیست دوچرخه سواری زنجان با 30 درصد پیشرفت رو به رو بوده است.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های هیئت دوچرخه سواری استان زنجان عدم تکمیل پروژه پیست دوچرخه سواری است اظهار کرد: این پروژه در ضلع شرقی ورزشگاه 15 هزار نفری شهر زنجان قرار گرفته و با پیشرفت 30 درصد رو به رو است.

وی افزود: پیست دوچرخه سواری استان زنجان یک پیست سر پوشیده و منطبق با استانداردها می‌باشد که با پیشرفت آن می‌توان تمام مسابقات مختلف ملی را نیز در پیست مذکور برگزار کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه این پروژه نیازمند اعتبار اساسی است که امیدواریم حمایت‌های لازم صورت گیرد تا پیست دوچرخه سواری در استان تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

بازرگان تاکید کرد: ورزشکاران با استعدادی در امر دوچرخه سواری در استان فعالیت دارند که در سال‌های گذشته به تیم ملی معرفی و صاحب مدال‌های رنگارنگ شدند.

وی تصریح کرد: با تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه پیست دوچرخه سواری در استان زنجان شاهد برگزار مسابقات جهانی و بین‌المللی در استان خواهیم بود و امید است این امر زودتر تحقق یابد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر