logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۰۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

واحد تولید ماشین آلات سنگین معدنی در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود

واحد-تولید-ماشین-آلات-سنگین-معدنی-در-استان-زنجان-راه‌اندازی-می‌شود
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در طول روزهای آینده عملیات اجرایی واحد تولید ماشین آلات سنگین معدنی و راهسازی در استان زنجان با حضور سرمایه گذاران چینی آغاز می‌شود.

به گزارش موج رسا; مجید گلشنی در جلسه فنی و کارشناسی راه‌اندازی این واحد تولیدی در استان اظهار داشت: چشم انداز در نظر گرفته شده از راه‌اندازی این واحد، آغاز به کار واحدی پویا همراه با تکنولوژی روز دنیا است تا بتواند علاوه بر رفع نیاز داخل کشور، بازار شرق آسیا و خاورمیانه را در دست داشته باشد.

وی افزود: ما بدنبال ایجاد مجموعه‌ای پویا و فعال در استان هستیم که تمام تولیدات خود را در ایران داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به نیاز داخل کشور به 35 هزار دستگاه ماشین آلات معدنی عنوان کرد: با راه اندازی این واحد تولیدی علاوه بر تامین نیاز داخلی، بازار شرق آسیا و خاورمیانه را نیز پوشش خواهیم داد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: این امر مستلزم مجهز بودن این واحد به تکنولوژی روز دنیاست تا بتوانیم با تولیدکنندگان کشورهایی همچون ترکیه رقابت کنیم.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در 3 فاز با حضور سرمایه گذاران چینی در استان پیش‌بینی شده است یادآور شد: در فاز نخست تولید لیفتراک، بیل مکانیکی و لودر در نظر گرفته شده و پیش‌بینی شده در 3 فاز مجموعاً 11 محصول تولید گردد.

گلشنی ادامه داد: استان زنجان در زمینه تامین قطعات، برق قدرت و قطعات آلیاژی مورد نیاز این واحد هیچ مشکلی ندارد.

وی خاطر نشان ساخت: طی روز های آتی عملیات اجرایی فاز نخست این واحد تولیدی با حضور مقامات استانی و ملی در شهرک شهید شهریاری زنجان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر