logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۰۳۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مطرح کرد:

اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۷۰ روستای شهرستان خدابنده

اجرای-طرح-جهاد-آبرسانی-در-۷۰-روستای-شهرستان-خدابنده
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی ۷۰ روستا در شهرستان خدابنده در دست آبرسانی بوده که کار آبرسانی به ۳۱ روستا تاکنون به پایان رسیده است.

به گزارش موج رسا; مشکلات حوزه آب در شهرستان خدابنده مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه علیرضا جزقاسمی امروز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان خدابنده اظهار داشت: ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها مورد تصویب قرار گرفته بود که از این مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی افزود: علاوه بر این ۸۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات شهرهای دارای تنش آبی برای شهرهای قیدار، گرماب، سهرورد و کرسف در شهرستان خدابنده تصویب شده بود که ۱۰۰ درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان میزان تحقق اعتبارات آبرسانی در شهرستان خدابنده را ۷۷ درصد اعلام کرد و گفت: در راستای اجرای طرح تامین اضطراری آب آشامیدنی شهر قیدار نیز دو حلقه چاه حفاری شده و ۵ کیلومتر خط انتقال به همراه یک باب مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی نیز احداث خواهد شد.

وی میزان اعتبار اجرای طرح آبرسانی اضطراری به شهر قیدار را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در قالب اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی نیز ۷۰ روستا در شهرستان خدابنده در دست آبرسانی بوده که کار آبرسانی به ۳۱ روستا تاکنون به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر