logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۰۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

تکمیل پروژه ورزشگاه 3 هزار نفری ابهر نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل-پروژه-ورزشگاه-3-هزار-نفری-ابهر-نیازمند-50-میلیارد-تومان-اعتبار-است
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه یکی از پروژهایی که پیگیری‌های زیادی در این باب شده است پروژه ورزشگاه 3 هزار نفری شهرستان ابهر می‌باشد گفت: 50 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه 3 هزار نفری شهرستان ابهر نیاز است.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه 15 میلیارد تومان برای پروژه ورزشگاه 3 هزار نفری شهرستان ابهر تامین شده است گفت: برای بهره‌برداری از پروژه مذکور 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: طی بازدیده به عمل آمده از روند کار پروژه ورزشگاه 3 هزار نفری شهرستان ابهر پیمانکار پروژه با توجه به اعتبار اختصاص یافته فعالیت خود را شروع کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد: برای تکمیل پروژه و رسیدن به مرحله بهره برداری نیاز به تزریق دوباره اعتبار است.

بازرگان ادامه داد: امید است با مساعدت‌های فرماندار، نماینده مجلس شورا اسلامی در ابهر، سازمان برنامه و بودجه و مقامات عالی استان شاهد افتتاح و بهره برداری از ورزشگاه 3 هزار نفری شهرستان ابهر باشیم.

وی گفت: به پروژه 3 هزار نفری ورزشگاه شهرستان ابهر پایان سال 15 میلیارد تومان اختصاص یافته است پیمانکار مربوطه مشخص و پروژه تحویل پیمانکار داده شده است و حدود 7 ماه پیمانکار مهلت دارد که کارهای مربوطه را به سرانجام برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اذعان کرد: برای به سرانجام رساندن پروژه نیازمند تزریق مجدد اعتبار به ارزش 50 میلیارد تومان می‌باشد که پروژه به مرحله  بهره‌برداری ختم شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر