logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۰۳۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

اجرای طرح اصلاح روکش آسفالت محور زنجان به میانه

اجرای-طرح-اصلاح-روکش-آسفالت-محور-زنجان-به-میانه-
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت جاده زنجان به میانه 3.5 کیلومتر انجام شده است گفت: 7 کیلومتر از روکش آسفالت جاده زنجان به میانه در دست اجرا است.

هادی نظری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه با توجه به ترافیک بالا در محور زنجان به میانه موضوع هر چه سریع‌تر باید پیگیری می‌شد، اظهار کرد: فاز نخست این پروژه 3.5 کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

وی افزود: اعتبار لازم برای تکمیل روکش آسفالت جاده زنجان به میانه از کیلومتر 70 جاده زنجان به میانه شروع شده چیزی بالغ بر 20 میلیارد تومان است.

معاون اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده روکش آسفالت جاده زنجان به میانه تا اواخر اردیبهشت ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظری افزود: با توجه به وضعیت نامناسب جاده‌های مواصلاتی استان زنجان اداره کل راهداری تلاش می‌کند تمام نقاطی که نیاز به روکش آسفالت دارد شناسایی و در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: با توجه به محور‌های مواصلاتی استان زنجان و ارتباط آنها با کشورهای همسایه روزانه ماشین‌های سنگین در مسیرهای جاده زنجان به میانه تردد می‌نمایند از این رو در اثر سنگینی بار ماشین‌های سنگین آسفالت جاده‌ها دچار شکستگی و تخریب می‌شود و در سرما و گرما نیاز به روکش آسفالت دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر