logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۰۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

توقیف 300 دستگاه خودرو شوتی در استان زنجان

توقیف-300-دستگاه-خودرو-شوتی-در-استان-زنجان-
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه تخلفات ناشی از شوتی سواری در شهرستان زنجان روز به روز در حال افزایش است گفت: امسال تاکنون نزدیک به 300 دستگاه خودرو شوتی سوار در زنجان توقیف شده است.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه ماموران پلیس راهورشهرستان زنجان نسبت به توقیف خودروهای شوتی، مزاحم و خودروهایی که با حرکات نمایشی باعث به خطر افتادن جان خود و دیگران می‌شوند اظهار کرد: اکثر رانندگان خودروهای توقیفی فاقد گواهینامه رانندگی هستند.

وی افزود: با توجه به اکثر وضعیت تصادفات جرحی و فوتی ناشی از شوتی سواران در شهرستان زنجان، روز به روز بیشتر می‌شود در این مورد نسبت به مسیر تردد خودروهای شوتی سوار تغییر وضعیت اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با اشاره به افزایش 100 درصدی توقیف خودروهای شوتی در زنجان تصریح کرد: خودروهایی که شیشه دودی و آلودگی صوتی بالایی دارند تخلف محسوب شده و بیشترین تردد اینگونه خودرو‌ها در محور گاوازنگ و کمربندی شمالی گزارش شده است.

وی تاکید کرد: زمان تردد در محورهای گاوازنگ برای خودروهای شوتی سوار ساعت 21 شب تخمین زده شده است که باعث ترافیک در محور گاوازنگ و کمربندی شمالی می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان ابراز کرد: تخلفات رانندگی و عدم داشتن گواهینامه از عمده تخلفات خودرو های شوتی سوار در ساعات شبانه بوده و رانندگان با سنین کم  و فاقد گواهینامه مسئله اساسی محسوب می‌شود.

محمدی گفت: در این قالب طرح ویژه ابلاغی از راهور فراجا با عنوان عاصفات در دستور کار پلیس راهور زنجان و سایر شهرستان‌های استان زنجان قرار داده شده است که طرح مذکور با قوت هر شب در مسیرهای گاوازنگ و کمربندی شمالی اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: خودروهای شوتی متخلف به پارکینگ هدایت می‌شود و قبل از ترخیص باید خودرو را به وضعیت اول استاندارد برگردانند و بعد از تایید کارشناس راهور شهرستان زنجان می‌توانند نسبت به ترخیص خودرو اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر