logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۰۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

جنگ قهرمانی به هفته پایانی کشیده شد؛ از واکنش برانکو تا واکاوی اتفاقات تلخ بسکتبال

جنگ-قهرمانی-به-هفته-پایانی-کشیده-شد؛-از-واکنش-برانکو-تا-واکاوی-اتفاقات-تلخ-بسکتبال
بسته ورزشی ایرنا در بیست‌ودومین روز از اردیبهشت‌ماه به دیدارهای حساس هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران و حاشیه‌های این هفته پرداخته است، ضمن آنکه اخبار مهم دیگر را نیز می‌توانید در این بسته بخوانید.

به گزارش موج رسا; بسته ورزشی در بیست‌ودومین روز از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به اخبار رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، حاشیه‌های هفته ماقبل پایانی و مرور سایر خبرهای ورزشی باز می‌گردد، با ما همراه باشید تا در جریان این اخبار قرار بگیرید.

جنگ قهرمانی پرسپولیس و سپاهان به روز آخر کشید/ کامبک استقلال و سقوط نفت مسجدسلیمان

دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در حالی به اتمام رسید که تیم‌های اول و دوم جدول یعنی پرسپولیس و سپاهان برابر حریفان خود به برتری قاطع رسیدند تا قهرمان در روز آخر مشخص شود. استقلال برابر مس‌رفسنجان کامبک زد و سقوط نفت مسجدسلیمان هم قطعی شد.

درویش: برخی به دنبال توطئه برای پرسپولیس هستند/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ بر اساس اسناد و مدارک، مشکلی برای کسب مجوز حرفه‌ای نداریم اما عده‌ای در پی توطئه برای این تیم هستند.

سبقت شهریار از اسدی؛ مغانلو یک گام تا آقای گلی

شهریار مغانلو با دبل گل مقابل پیکان به صدر جدول گلزنان صعود کرد.

برانکو: ایران یکی از شانس‌های قهرمانی در جام‌ ملت‌های آسیا است

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شانس‌های قهرمانی جام‌ ملت‌های آسیا از تیم‌های ایران و ژاپن به عنوان بخت‌های قهرمانی نام برده است.

هاکان دمیر گزینه اول تیم ملی بسکتبال است/ ادامه همکاری با ارمغانی بله اما با بچیروویچ خیر

دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه مذاکره با گزینه‌ نهایی تیم ملی بسکتبال ادامه دارد گفت: در حال توافق نهایی با هاکان دمیر مربی تیم ملی ترکیه و سرمربی مانیسا در سوپر لیگ بسکتبال این کشور هستیم و با امضای این قرارداد، اطلاعات بیشتر در اختیار هواداران بسکتبال قرار خواهد گرفت.

مروری کوتاه بر ۳۰ دقیقه تنش هواداران گرگانی در یک بازی آسیایی؛ چه کسی مقصر است؟‌

جدال دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نخستین دیدار سری فینال غرب آسیا در شرایطی با شکست نماینده ایران همراه بود که در این بازی هواداران گرگانی برای دقایقی جو محل برگزاری را متشنج و صحنه‌های زشتی از ورزش را به نمایش گذاشتند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر