logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۰۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

دولت مجلس را برای مقابله جدی با تحریم‌های آمریکا همراهی کند/ کابینه‌ جدید باید اعتقاد به مقابله با این تحریم‌ها را داشته باشد

دولت-مجلس-را-برای-مقابله-جدی-با-تحریم‌های-آمریکا-همراهی-کند-کابینه‌-جدید-باید-اعتقاد-به-مقابله-با-این-تحریم‌ها-را-داشته-باشد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: دولت مجلس را برای مقابله جدی با تحریم‌های آمریکا همراهی کند.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مسئولان باید به ظرفیت‌های مادی و معنوی داخلی اعتقاد داشته باشند، اظهار کرد: معتقدیم 90 درصد مسائل و مشکلات کشور به تبع عدم توجه به منابع داخلی است.

وی افزود: متاسفانه برخلاف شعارها، شایسته سالاری، تخصص‌گرایی و جوانگرایی مورد توجه قرار نگرفته است و اکنون بزرگترین فرصت برای دولت این است که در کابینه خود از افراد متخصص، جوان و کاردان استفاده کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به ظرفیت‌های داخلی توجه می‌شد امروز 90 درصد محصولات در قبال نفت به کشور وارد نمی‌شد.

وی در مورد تحریم‌های جدید آمریکا عنوان کرد: این تحریم‌ها می‌تواند مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند اما دولت باید از این تحریمها درس گرفته و تهدیدات را تبدیل به فرصت کند.

وقف‌چی با تاکید بر اینکه این تحریم‌های آمریکا باید دولت را برای باور به توانمندی‌های داخلی بیدار کند، خاطرنشان کرد: باید به این نتیجه برسیم که اگر می‌خواهیم این کشور سربلند شود باید به توانمندی‌های داخلی ایمان داشته باشیم.

وی بیان کرد: همانطور که در 8 سال دفاع مقدس توانستیم بر دشمن پیروز شویم به طور یقین در این شرایط نیز می‌توانیم با تکیه بر منایع داخلی و ظرفیت‌های کشور تحریم‌ها را خنثی کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتقاد داریم که هر چقدر توجه و اعتماد ما به سمت دشمن بیشتر باشد کسب موفقیت نیز برای ما کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتماد نکردن به دشمن به معنای عدم رابطه با دنیا نیست، افزود: وابستگی از نظر ما به هیچ وجه قابل قبول نیست و در این راستا از دولتمردان می‌خواهیم کابینه‌ای را معرفی کنند که اعتقاد مقابله با این تحریم‌ها را داشته باشد.

وقف‌چی تصریح کرد: همانطور که رویکرد مجلس در خصوص آمریکا منفی بوده و در جهت مقابله به مثل است دولت نیز باید مجلس را برای مقابله جدی با تحریم‌های آمریکا همراهی کند.

وی با تصریح اینکه اگر دولت مجلس را همراهی نکند به نفع هیچ یک از قوای سه گانه و مردم نیست، گفت: تحریم‌های جدید آمریکا به یک مقابله به مثل جدی نیاز دارد که به نظرم مجلس نیز جدی‌تر از این برخورد خواهد کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با ابزارهایی که در اختیار دارد با کمال آرامش با این تحریم‌ها برخورد کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر