logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۰۳۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان مطرح کرد:

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانون بودجه برای جذب اعتبارات حداکثری به استان

ضرورت-بهره‌گیری-از-ظرفیت‌های-قانون-بودجه-برای-جذب-اعتبارات-حداکثری-به-استان
استاندار زنجان با بیان اینکه بودجه هزینه‌ای و عمرانی استان در سال جاری افزایش یافت گفت: پس از سال‌ها رتبه استان در جدول بودجه بین استان‌ها تکان خورد اما جایگاه زنجان همچنان در بین استان‌های بالای ۲۰ جدول بودجه است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن تسلیت شهادت شهید مهدی هادی، که در ایجاد امنیت اقتصادی کشور در مقابله با قاچاقچی‌ها به شهادت رسید، اظهار داشت: باید در بحث جذب بودجه ظرفیت استان‌ها در نطر گرفته شود.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانون بودجه برای جذب اعتبارات حداکثری به استان گفت: جذب اعتبارات ملی جزو شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری است.

وی به هدف گذاری‌ها و برنامه‌های اعلام شده دستگاه‌های اجرایی در سال جاری اشاره کرد و افزود: گزارش سه ماهه پیشرفت برنامه‌های اعلامی از دستگاه‌ها گرفته می‌شود و رسانه‌ها نیز لازم است پیگیری و مطالبه لازم را در خصوص اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش بودجه هزینه‌ای و عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: پس از سال‌ها رتبه استان در جدول بودجه بین استان‌ها تکان خورد و هر چند جایگاه زنجان همچنان در بین استان‌های بالای ۲۰ جدول بودجه است ولی حرکت‌های خوبی برای رشد چند پله‌ای زنجان در سال جاری انجام گرفت و استان از ردیف انتهایی بالا آمد.

افشارچی همچنین به لزوم هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: ما خادم مردم هستیم و انرژی مدیران باید متمرکز بر پیشبرد طرح ها با هم افزایی باشد.

وی با اذعان به اینکه امسال در استان زنجان به طور پروژه‌محور حرکت خواهیم کرد و مسئولان و دستگاه‌ها باید هر ۳ ماه یک‌بار گزارش عملکرد دهند گفت: پروژه‌ها باید بر مبنای آمایش و زنجیره‌های ارزش باشند و باید به این مسئله توجه شود. با این وجود مسئولان نسبت به مسائل مختلف دغدغه‌مند باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر