logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۰۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول گروه جهادی حضرت معصومه(س) بسیج فرهنگیان شهرستان خدابنده استان زنجان خبر داد:

ارائه مشاوره رایگان قبل از ازدواج در مناطق محروم استان زنجان

ارائه-مشاوره-رایگان-قبل-از-ازدواج-در-مناطق-محروم-استان-زنجان
مسئول گروه جهادی حضرت معصومه (س) در بسیج فرهنگیان شهرستان خدابنده از استان زنجان با بیان اینکه بسیج برکتی است برای نظام جمهوری اسلامی، ذخیره و گنج است گفت: گروه جهادی فرهنگیان برای مشاوره‌های قبل از ازدواج در مناطق محروم رایگان خدمات می‌دهند.

عفت محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با یبان اینکه بسیج متشکل از آحاد مردم است که با روحیه خستگی ناپذیر، در وسط میدان، هر جایی که لازم باشد حضور فعال دارد و از خطرات نمی‌هراسد اظهار کرد: هدف اصلی گروه جهادی کاهش مشکلات موجود در مناطق محروم روستایی است.

وی افزود: دو نوع گروه جهادی در مناطق محروم در شهرستان خدابنده از استان زنجان فعالیت دارند گروه جهادی شهید ابراهیم هادی که ویژه فرهنگیان برادر و گروه جهادی حضرت معصومه(س) ویژه گروه جهادی خواهران می‌باشد.

مسئول گروه جهادی حضرت معصومه (س) در بسیج فرهنگیان شهرستان خدابنده استان زنجان گفت: گروه‌های جهادی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش استان زنجان و کانون بسیج فرهنگیان خدابنده برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت هماهنگی با مدیران مدارس مناطق محروم به عمل می‌آید.

محمدی ابراز کرد: بیشترین فعالیت‌ها که در اردوهای گروه جهادی لذت بخش بود و جز خاطرات ماندگار برایمان به حساب می‌آید رزمایش با نام فرهنگیان جهادگر است.

وی تصریح کرد: در این رزمایش اطلاعات مربوط به دانش آموزان، مشکلات مناطق، آسیب‌های اجتماعی، درخواست‌ها، کمبودها و نواقص شناسایی و در اختیار معلمان جهادگر قرار می‌گیرد تا مشاوره و راهنمایی‌های لازم به عمل آید.

مسئول گروه جهادی حضرت معصومه (س) در بسیج فرهنگیان شهرستان خدابنده استان زنجان تاکید کرد: تعداد معلمان شرکت کننده در اردوهای طرح جهادی در این دوره یک روزه 10 نفر بوده است که مشاوران دانش آموزان و والدین به صورت جداگانه در مدارس با حضور دانش آموزان و والدین انجام می‌گیرد.

محمدی افزود: بیشترین آسیب اجتماعی معرفی شده در مناطق محروم روستای آقچه قیا شهرستان خدابنده استان زنجان درباره کودک همسری گزارش شده بود که یکی از معضلات اجتماعی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در ادامه مشاوره‌های جمعی انجام شده توسط معلمان گروه جهادی شهرستان خدابنده استان زنجان در مناطق محروم استقبال خوبی داشت و علاوه بر آن مشاوره‌های فردی نیز در این مناطق انجام شده است.

مسئول گروه جهادی حضرت معصومه (س) در بسیج فرهنگیان شهرستان خدابنده استان زنجان تصریح کرد: علت گسترش کودک همسری در مناطق محروم روستای آقچه قیلا شهرستان خدابنده استان زنجان مورد بررسی قرارگرفت و نتایج به دست آمده چشم و هم چشمی بین خانواده‌ها و فرهنگ نادرست در مناطق محروم عنوان شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر