logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۰۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

دولت امتیازهای از دست رفته برجام را برگرداند/ بدعهدی های آمریکا نباید بی پاسخ بماند

دولت-امتیازهای-از-دست-رفته-برجام-را-برگرداند-بدعهدی-های-آمریکا-نباید-بی-پاسخ-بماند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می تواند با مشورت مقام معظم رهبری و مجلس به گونه ای اگر امتیازات از بین رفته ای در برجام وجود دارد،آن امتیازات را برگرداند.

احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در خصوص تصویب تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: تصویب این تحریم ها بدعهدی از طرف آمریکا است.

وی با بیان اینکه قراردادهایی که در مجامع بین المللی منعقد می شود،باید مورد توجه طرف های امضا کننده باشد، افزود:  بد عهدی طرف ها و عدم عمل به تعهدات کار ناپسندی محسوب می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدام جدید دولت آمریکا نیز نوعی بدعهدی و بی اخلاقی است،گفت:مقام معظم رهبری بارها فرموده اند:" آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند".

بیگدلی با بیان اینکه آمریکایی همواره علیه نظام اسلامی تبلیغات منفی و جوسازی می کنند،ادامه داد: آمریکایی های علیرغم تعهداتی که پذیرفتند،حتی به خواسته های خود نیز عمل نکردند.

وی تصریح کرد: مقصر اصلی در این موضوع آمریکا است چرا که دولت آمریکا قابل اعتماد نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید از این موقعیت به گونه ای استفاده کنند که مسائل را به نفع کشور و مردم پیش ببرند.

بیگدلی با بیان اینکه شخصیت بزرگوار و آینده نگری همچون مقام معظم رهبری در کنار دولتمردان قرار گرفته اند،افزود: مجلس شورای اسلامی نیز مصوبه ای با اکثریت آرا در رد این بدعهدی ها تصویب کرد.

وی گفت:دولتمردان با توجه به روند آمریکایی ها در برجام با اتحاد، انسجام،همدلی و برقرار ارتباط با کشورهایی که قابل اعتماد هستند، تعاملات جهانی را به پیش برند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بد عهدی آمریکا فقط در توافقات برجام نیست و می خواهد با این روش دولتمردان ایران را تحریک کند،افزود: نباید اجازه داد اتفاقات ناگوار بروز کند بلکه باید مسائل پشت پرده آنان را خنثی کرد.

بیگدلی با بیان اینکه آمریکا همواره جنگجو بوده و از طریق گفت و گو نمی خواهند مشکلات حل شود،گفت: دولتمردان آمریکایی به فکر و منافع شخصی و حزبی خود هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به دنبال راهکارهای غیر اصولی و ایجاد تنش در جامعه و روابط کشورها هستند، افزود: دولت باید به این بدعهدی ها پاسخ دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به گونه ای با سیاست و عقلانیت و پیروی از منویات رهبری به گونه ای رهبری حرکت کند تا مسائل دیگری پیش کشیده نشود.

بیگدلی بیان داشت: دولت می تواند با مشورت مقام معظم رهبری و مجلس به گونه ای اگر امتیازات از بین رفته ای وجود دارد،آن امتیازات را برگرداند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر