logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۰۲۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

گاوازنگ زنجان در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات بغرنجی است

گاوازنگ-زنجان-در-حال-دست-و-پنجه-نرم-کردن-با-مشکلات-بغرنجی-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه گاوازنگ با مشکلات بغرنجی مواجه است گفت: هر چه گاوازنگ دیرتر اصلاح و مدیریت شود قطعا مشکلات چندین برابر خواهد شد بنابراین باید نهاد‌های نظارتی نیز همراهی لازم را در ساماندهی برخی معضلات این منطقه داشته باشند.

مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در تمام شهر‌ها، شهرداری‌ها وظیفه سر و سامان دادن به تفرجگاه‌هایی همچون تفرجگاه گاوازنگ زنجان را دارند.

وی افزود: اما مقام‌های سیاسی وقت؛ در ادوار گذشته در استان زنجان تصمیم گرفته‌اند تا مدیریت گاوازنگ به استانداری و سازمان همیاری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این پروژه مسیری را طی کرده و مشکلات فراوانی در این منطقه به وضوح قابل مشاهده است با این وجود شورا و شهرداری اعلام آمادگی کرده تا در مسئله ساماندهی و مدیریت گاوازنگ ورود یابد.

وی عنوان کرد: اما این منطقه چندین قسمت دارد که برخی نقاط همچون زمین‌های زراعی دارای معارض است، در بخشی فضای سبز ایجاد شده، در بخشی روستا قرار گرفته، در قسمتی شهرک ایجاد شده و قسمتی از مراتع نیز در اختیار منابع طبیعی است بنابراین مشکلات در این منطقه بالا است و اگر شهرداری بخواهد تمام این مشکلات را قبول نماید انصاف نیست.

ناصحی‌مقدم ادامه داد: مداوم با استانداری و سازمان همیاری در تعامل هستیم با این حال معاون عمرانی استانداری درخواست کرده تا در بخشی که شهربازی و پارک قرار دارد توسط شهرداری تحویل گرفته شود و اقدامات در راستای مدیریت بهتر انجام شود.

وی ادامه داد: هر چه گاوازنگ دیرتر اصلاح و مدیریت شود قطعا مشکلات چندین برابر خواهد شد به همین دلیل از شهرداری درخواست کرده‌ایم به این مسئله ورود کند و ارائه خدمات نماید هرچند مسائل بسیار بغرنجی در این منطقه وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: باید نهاد‌های نظارتی نیز همراهی لازم را داشته باشند چراکه ساماندهی برخی معضلات از عهده شهرداری خارج است.

وی اذعان کرد: هنوز در ابتدای مسیر قرار داریم و بنده مدافع این موضوع هستم که بتوانیم گاوازنگ را تحویل گرفته و ساماندهی نماییم اما باید دقت کنیم با دست خودمان تعهدی برای شهرداری ایجاد نکنیم که بعدا نتوانیم آن را به سرانجام برسانیم بنابراین باید حتما مشکلات با دقت احصا شود و با آمادگی و اطلاع کامل، گاوازنگ تحویل گرفته شده و ساماندهی گاوازنگ انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر